PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Gelin, gerdek gecesinde ’kırmızı boya’yla yakalandı

Trakyali
25.06.06, 15:14
Mahkeme, gerdek gecesinde kocası tarafından yatakta kırmızı boyayla yakalanan kadını ağır kusurlu buldu ve kocanın açtığı boşanma davasını kabul etti. Ancak Yargıtay, olaydan hemen sonra dava açmak yerine, 3 ay bekleyen kocayı, karısını affetmiş sayarak mahkemenin kararını bozdu.

http://www.hurriyet.com.tr/_newsimages/1749653.jpg

ANKARA’da yeni evli bir çift, gerdek gecesinde yatakta bulunan kırmızı boya ve bekaret şüphesi nedeniyle mahkemelik oldu. Yatakta kırmızı boya bulan damat, neye uğradığını şaşırırken, henüz 19 yaşındaki gelin A.Y. düğün sabahında alelacele bekaret kontrolünden geçirildi. Boşanma davası açan koca S.Y. gerdek gecesinde olanları şöyle anlattı:

YASTIĞIN ALTINDA

Evlendiğimiz gece birlikte olduk. Karım, bana boya döktüğü bir bezi gösterdi. Ben de bunun boya olduğunu söyledim, ama ısrarla reddetti. Sonra bir ara elimi, yastığın altına attığımda sert bir şey hissettim. Bir de baktım ki içinde kırmızı boya bulunan bir tüp. Neye uğradığımı şaşırdım.

BEKARET KONTROLÜ

Karım, boyayı kendisinin koymadığını söyleyip yalvardı. Odaya ağbimi ve yengemi çağırdım, onlar da boyayı gördüler. Daha sonra hastaneye gittik, bekarete ilişkin bir teşhis koyamadılar, kızlık zarının elastik olabileceğini söylediler. Ertesi gün başka bir hastaneye gittik, bize rapor vermediler, ancak bakire olduğunu söylediler. Bir tartışmamızda eşim beze boya döktüğünü bana itiraf etti.

Davacı koca S.Y. yaşanan olaydan sonra psikolojik sıkıntıya girdiği gerekçesiyle eşinden 10 bin YTL tazminat da talep etti. Kumaş ve tahta boyama işleriyle ilgilenen davalı A.Y. ise duruşmalar boyunca gerdek gecesi boya kullandığını reddetti.

BOYACI EŞ KUSURLU

Davaya bakan mahkeme sonuçta şu karara vardı: "Olayların gelişiminde davalının, davacının güvenini sarsacak şekilde yastığın altına boya kutusu koyup beze de bu boyadan sürmesi nedeniyle ağır kusurlu olduğu anlaşıldığından manevi tazminat talebinin reddine; yaşanan olay, davacının da kişilik haklarına saldırı sayılamayacağından davacının tazminat talebinin de reddi ile tarafların boşanmasına karar verilmiştir."

AFFETMİŞ SAYILIR

Ancak davalı A.Y’nin temyiz başvurusu üzerine davayı inceleyen Yargıtay 2. Hukuk Dairesi, mahkemenin boşanma kararını bozdu. Dairenin kararında şöyle denildi:

"Boşanmaya neden olarak kabul edilen olaydan sonra evlilik birliği 3 ay daha devam etmiştir. Bu durumda eski olaylar hoşgörüyle karşılanmış sayılacağından bu sebeplere dayanılarak boşanma kararı verilmesi doğru olmamıştır."

Detan
25.06.06, 15:27
Bekaret ne zamandir bosanma nedeni? Ein schwachsinniger Brauch und ihre schwachsinnigen Blüten.

Flagellum Dei
25.06.06, 15:47
en azindan cekip silahi vurmami$ ya, bu kadarina da $ükretmeli :rolleyes:

Gökcen
25.06.06, 15:59
man man man. hala nelerle ugrasiyor bizim millet ya. namusu yanlis yerlerde ariyorlar:rolleyes:

Carlito
25.06.06, 16:38
So wie ich das verstanden habe ist der Grund für die Scheidung ein Vertrauensbruch! Sie hat ihren Mann verarscht!

Olayların gelişiminde davalının, davacının güvenini sarsacak şekilde yastığın altına boya kutusu koyup beze de bu boyadan sürmesi nedeniyle ağır kusurlu olduğu anlaşıldığından

Der Grund für die Scheidung ist nicht die Nicht-Jungfräuichkeit der Braut sondern das sie ihn von anfang an getäuscht hat!

Richtig lesen fällt manchmal schwer, hab ich auch öfters !

Gökcen
25.06.06, 17:08
Richtig lesen fällt manchmal schwer, hab ich auch öfters !es geht darum das eine frau sowas überhaupt tun muss aus angst verstoßen zu werden! yapmasaydi bakire olmadigi ciksaydi ortaya kim bilir neler olacakdi. du weiss garnicht was nicht jungfrauen die heiraten alles tun damit es nicht auffält vor lauter angst. muss sowas sein?

Carlito
25.06.06, 17:12
es geht darum das eine frau sowas überhaupt tun muss aus angst verstoßen zu werden! yapmasaydi bakire olmadigi ciksaydi ortaya kim bilir neler olacakdi. du weiss garnicht was nicht jungfrauen die heiraten alles tun damit es nicht auffält vor lauter angst. muss sowas sein?

Das ist doch was anderes Gökcen. Es geht um die Urteilsbegründung und nicht um die Frage ob die Jungfräulichkeit überbewertet wird oder nicht!

Gökcen
25.06.06, 17:47
Das ist doch was anderes Gökcen. Es geht um die Urteilsbegründung und nicht um die Frage ob die Jungfräulichkeit überbewertet wird oder nicht!Ja aber Fakt ist doch das die Braut wegen der Jungfräulichkeit versucht hat den Ehemann zu belügen oder nicht? Olayin kaynagi ordan cikiyor

Carlito
25.06.06, 18:03
Ja aber Fakt ist doch das die Braut wegen der Jungfräulichkeit versucht hat den Ehemann zu belügen oder nicht? Olayin kaynagi ordan cikiyor

Auch wenn du ein Stück Brot wegen großem Hunger klaust, bleibt es für die Richter ein Diebstahl ! Darum geht es. Wir reden aneinander Vorbei! Für den Urteilsspruch hat die Nicht-Jungfräulichkeit keine Rolle gespielt(wie es detan wohl verstanden hat) aber für die Entstehung der Geschichte schon! Aber das ist ein anderes Thema! Der Scheidungsgrund ist in diesem Fall der Betrug seitens der Frau. Die wiederum unterlag gewissen Gesellschaftlichen Gruppenzwängen, das habe ich nie abgestritten! Es ist aber für das Urteil nicht von Belang! Sonst müsste man auch Bankräuber die das Geld dringend Nötig haben Frei sprechen oder das Urteil mildern. Immerhin hat der Richter die Schadensersatzklage abgewiesen!

Detan
25.06.06, 18:12
So wie ich das verstanden habe ist der Grund für die Scheidung ein Vertrauensbruch! Sie hat ihren Mann verarscht!

Der Grund für die Scheidung ist nicht die Nicht-Jungfräuichkeit der Braut sondern das sie ihn von anfang an getäuscht hat!

Richtig lesen fällt manchmal schwer, hab ich auch öfters !

Wo ist der Unterschied? Das es hier um einen "Vertrauensbruch" handelt haben wir wohl alle kapiert, aber das Problem ist dieser Vertrauensbruch aus einer vorgetäuschten Jungfreulichkeit heraus Resultiert.

Carlito
25.06.06, 18:21
Wo ist der Unterschied? Das es hier um einen "Vertrauensbruch" handelt haben wir wohl alle kapiert, aber das Problem ist dieser Vertrauensbruch aus einer vorgetäuschten Jungfreulichkeit heraus Resultiert.

Der Unterschied ist, das die Nicht-Jungfräulichkeit kein Scheidungsgrund ist !

Bekaret ne zamandir bosanma nedeni?

Aber wenn du schreibst um unbedingt recht zu behalten, bitte schön, du hast recht !

Detan
25.06.06, 18:25
Aber wenn du schreibst um unbedingt recht zu behalten, bitte schön, du hast recht !

Du bist herzlichst eingeladen mitzudenken und ggf. in diesem Kontext den zweiten Teil meines Postings zu zitieren. Aber wenn du auf deine Haarspalterei bestehst, hast Du natürlich Recht.

Carlito
25.06.06, 18:33
Aber wenn du auf deine Haarspalterei bestehst, hast Du natürlich Recht.

Ich gehe gerne ins Detail, da hast du Recht.

Du bist herzlichst eingeladen mitzudenken und ggf. in diesem Kontext den zweiten Teil meines Postings zu zitieren.

aber das Problem ist dieser Vertrauensbruch aus einer vorgetäuschten Jungfreulichkeit heraus Resultiert.

darauf bin ich bereits eingegangen :

Auch wenn du ein Stück Brot wegen großem Hunger klaust, bleibt es für die Richter ein Diebstahl ! Darum geht es. Wir reden aneinander Vorbei! Für den Urteilsspruch hat die Nicht-Jungfräulichkeit keine Rolle gespielt(wie es detan wohl verstanden hat) aber für die Entstehung der Geschichte schon! Aber das ist ein anderes Thema! Der Scheidungsgrund ist in diesem Fall der Betrug seitens der Frau. Die wiederum unterlag gewissen Gesellschaftlichen Gruppenzwängen, das habe ich nie abgestritten! Es ist aber für das Urteil nicht von Belang! Sonst müsste man auch Bankräuber die das Geld dringend Nötig haben Frei sprechen oder das Urteil mildern. Immerhin hat der Richter die Schadensersatzklage abgewiesen!

Du hast das letzte Wort. So interessant finde ich das Thema auch wieder nicht!

CaNDoSt
25.06.06, 19:12
Bekaret ne zamandir bosanma nedeni? Ein schwachsinniger Brauch und ihre schwachsinnigen Blüten.

Ou Mann,das einzige was ich hier schwchsinnig finde ist deine Meinung.
Dich möchte ich mal sehen wenn der erste Stecher deiner zukünftigen zu dir kommt und vom erstenmal mit deiner Freundin erzählt.
Tut mir leid doch deine Lebensart ist einfach nur lächerlich.

Carlito
25.06.06, 19:27
Efe, so wirst du keine Hundert Beiträge schaffen! Wieso bist du so aggressiv? Werd doch mal etwas lockerer, der Stress ist schlecht fürs Herz!

Es gibt Menschen für die ist Jungfräulichkeit unwichtig, macht es sie jetzt zu schlechten Menschen? Und wenn ja, warum?

CaNDoSt
25.06.06, 19:34
Efe, so wirst du keine Hundert Beiträge schaffen! Wieso bist du so aggressiv? Werd doch mal etwas lockerer, der Stress ist schlecht fürs Herz!

Es gibt Menschen für die ist Jungfräulichkeit unwichtig, macht es sie jetzt zu schlechten Menschen? Und wenn ja, warum?

1. Woher nimmt sich dann der Typ das Recht die jenigen die sich dran halten als Schwachsinnig zu beschimpfen.

2. Ou Mann was geht mit den Türken ab, du hast Recht wieso reg ich mich auf von mir aus könnt ihr sogar mit Frauen heiraten die das Senfglas syndrom besitzen. :rolleyes:

Carlito
25.06.06, 19:41
1. Woher nimmt sich dann der Typ das Recht die jenigen die sich dran halten als Schwachsinnig zu beschimpfen.

2. Ou Mann was geht mit den Türken ab, du hast Recht wieso reg ich mich auf von mir aus könnt ihr sogar mit Frauen heiraten die das Senfglas syndrom besitzen. :rolleyes:
Jetzt hast du es geschnallt, es kann dir scheiß egal sein! :aferin:

Allein wie du hier andere User anredest zeigt das du kein Heiliger bist! Also spiel dich nicht wie einer auf!

CaNDoSt
25.06.06, 19:42
Jetzt hast du es geschnallt, es kann dir scheiß egal sein! :aferin:

Allein wie du hier andere User anredest zeigt das du kein Heiliger bist! Also spiel dich nicht wie einer auf!

Wann habe ich behauptet dass ich ein Heiliger bin.

Ihr seid wohl erst dann froh wenn die türkische Jugend so ::ttig ist wie DIE westliche

Carlito
25.06.06, 19:47
Wann habe ich behauptet dass ich ein Heiliger bin.

Efe ben bastan beri burdayim ve artik birbirimizi iyi taniyoruz. Herkese Ahlak ve Terbiye dersi vermeye urasiyorsun ama kendi tavrini hala degistirmeye yanasmadin! Sana tavsiyem biraz kelimelerine dikat et.Neyse,Wolf gene Müslümanlari cekistiriyor ona bir kac cevap yazda gülelim biraz :lach:

Carlito
25.06.06, 19:49
Ihr seid wohl erst dann froh wenn die türkische Jugend so ::ttig ist wie westliche

Ja du hast recht, ich will die türkische Jugend versauen und unser aller ende beschleunigen. Nerden anladin?

CaNDoSt
25.06.06, 19:49
Efe ben bastan beri burdayim ve artik birbirimizi iyi taniyoruz. Herkese Ahlak ve Terbiye dersi vermeye urasiyorsun ama kendi tavrini hala degistirmeye yanasmadin! Sana tavsiyem biraz kelimelerine dikat et.Neyse,Wolf gene Müslümanlari cekistiriyor ona bir kac cevap yazda gülelim biraz :lach:

Wolfun zaten baska isi yokki!
Peki Müslümanlari cekistiriyorsa sen neden karsi cikmiyorsun sen Müslüman degilmisin?

Carlito
25.06.06, 19:51
Wolfun zaten baska isi yokki!
Peki Müslümanlari cekistiriyorsa sen neden karsi cikmiyorsun sen Müslüman degilmisin?

Ben Wolfun öyle olmasini kabulendim artik ve Baris anlasmasi imzaladim. Hem yaza yaza parmaklarim agridi. Sira sende ;)

zübeyde
25.06.06, 19:58
Ou Mann,das einzige was ich hier schwchsinnig finde ist deine Meinung.
Dich möchte ich mal sehen wenn der erste Stecher deiner zukünftigen zu dir kommt und vom erstenmal mit deiner Freundin erzählt.
Tut mir leid doch deine Lebensart ist einfach nur lächerlich.

Wenn ich mir mal durchlese, was Du und wie Du hier schreibst, dann kann ich Dich nicht einmal kritisieren.

Allerdings könnte es sein, daß Du noch in vielen Dingen in Deinem Leben Enttäuschungen erleben könntest. Aber warte nur ab, das gibt sich mit der Zeit. Bevor Du die Lebensart anderer so "lächerlich" ansiehst, muß Du erstemal noch "Leben".

Carlito
25.06.06, 20:00
Wenn ich mir mal durchlese, was Du und wie Du hier schreibst, dann kann ich Dich nicht einmal kritisieren.

Allerdings könnte es sein, daß Du noch in vielen Dingen in Deinem Leben Enttäuschungen erleben könntest. Aber warte nur ab, das gibt sich mit der Zeit. Bevor Du die Lebensart anderer so "lächerlich" ansiehst, muß Du erstemal noch "Leben".

Richtig erkannt Zübeyde, unser Freund hier ist ein sehr Junger User !

zübeyde
25.06.06, 20:06
Richtig erkannt Zübeyde, unser Freund hier ist ein sehr Junger User !

Hab ich mir schon gedacht Carlito.

Gökcen
25.06.06, 20:25
>Efe candost
sanane el alemin namusundan?ihr springt durch die halbe frauengeschichte,legt die türkinnen flach dann wollt ihr eine jungfrau?sonst noch wünsche? namus iki bacak arasinda olmaz das solltest du wissen!

CaNDoSt
25.06.06, 22:46
>Efe candost
sanane el alemin namusundan?ihr springt durch die halbe frauengeschichte,legt die türkinnen flach dann wollt ihr eine jungfrau?sonst noch wünsche? namus iki bacak arasinda olmaz das solltest du wissen!
Evet hakklisin,banane el alemin Namusundan.
Aber ich lasse diese Lebensart von niemanden als schwachsinnigen Brauch abstempeln.
Sizin Örf ve adetlerinizi tanimiyorum, ama ben bunlari baska ögrenmedim.

Gökcen
25.06.06, 22:50
Aber ich lasse diese Lebensart von niemanden als schwachsinnigen Brauch abstempeln.
Sizin Örf ve adetlerinizi tanimiyorum, ama ben bunlari baska ögrenmedim.agir ol lafini ölc tartda öyle konus! ne demek sizin adetlerinizi tanimiyorum , biz uzaylimiyiz??beni sahsen kimin evlenmeden önce nje yaptigi ilgilendirmiyor ven olmadigim sürece!!!! senin namusun varsa bizimde namusumuz var!

türklük müslümanlik sadece sende var degilmi efe? diger insanlar ne türk nede müslüman..asil senin gibi dinlerini basa basa vurguluyan milletden korkacaksin, vaazda discoya gitmeyin diyip sonra puffdan cikan hocalar gibi..

@li
25.06.06, 22:52
der typ hat zu spät reagiert sein pach nach 3 monaten ts

Gök Türk
25.06.06, 23:07
Sizin Örf ve adetlerinizi tanimiyorum, ama ben bunlari baska ögrenmedim.

Biz senin gibi Osmanlı torunu safkan Müslüman Türk evladı değiliz efe hazretleri. Biz sıradan kişiyiz. İstiyorsan örf ve adetlerinden bahsette bizide aydınlığıa kavuştur.

Senin gibi bir alimin bilgilerini eksik etme bizden nolursun...

Psila Vuna
26.06.06, 07:18
Islam Türkiye yi mahvetti gibime geliyor.

Sufi
26.06.06, 08:24

Nicht die Religion, sondern deren irrationale Anwendung in unserem säkularen Alltag ist meines Erachtens das Hauptübel. Die Dosis macht auch hier das Gift!

Hammerlord
26.06.06, 09:19
Meine Ansicht dazu:

Wenn die zukünftige Ehefrau behauptet sie sei Jungfrau und würde als Jungfrau in die Ehe gehen und dann bei so einem Ding erwischt wird, dann fängt die Ehe für mich mit einem schweren Vertrauensbruch an. Da fragt man sich was hat sie noch zu verbergen, wird sie in zukunft mich weiterhin belügen. Für mich wäre es schon ein Grund zur Überlegung die Ehe zu annulieren oder mich scheiden zulassen, wegen Vetrauensbrauch und nicht wegen nicht Jungfräulichkeit.

bilgekagan
26.06.06, 09:23
Meine Ansicht dazu:

Wenn die zukünftige Ehefrau behauptet sie sei Jungfrau und würde als Jungfrau in die Ehe gehen und dann bei so einem Ding erwischt wird, dann fängt die Ehe für mich mit einem schweren Vertrauensbruch an. Da fragt man sich was hat sie noch zu verbergen, wird sie in zukunft mich weiterhin belügen. Für mich wäre es schon ein Grund zur Überlegung die Ehe zu annulieren oder mich scheiden zulassen, wegen Vetrauensbrauch und nicht wegen nicht Jungfräulichkeit.

ja genau..
so sehe ich es auch. sie müsste von anfang an ehrrlich sein. da wäre es bestimmt weit aus weniger schlimm gewesen.

CaNDoSt
26.06.06, 19:27

´Biz Türkler islam dinine girmeden önce cesitli Din ve Inanc yüzünden dagnik bir durum daydik.Türk Milleti Islami kabul ettikten sonra yeni bir Güc kazandi, dagnik olan Türk boylari bir Inanc etrafinda toplanmistir.
Türk Milleti Müslümanlik sayesinde Türklügünü ve Milli varligini günümüze kadar koruyarak gelmistir.
Islamin bize verdigi güc ve Heycandan Dünyada büyük Devlet ve imparatorluklar kurduk.
Müslüman olmayan Türkler ise varliklarini koruyamiyib baska Milletlerin kültürleri arasinda eriyip gitmislerdir.
Aha bak sende kültürel varliklarini unutub Islam Türkiyeyi mav etti diyorsun.

Almanlar seni baya bi egitmis :rolleyes:

CaNDoSt
26.06.06, 19:33
Nicht die Religion, sondern deren irrationale Anwendung in unserem säkularen Alltag ist meines Erachtens das Hauptübel. Die Dosis macht auch hier das Gift!

Was soll der Mist, ich verstehe nicht wieso es euch besser gefallen würde wenn unsere Jugend täglich von Bett zu Bett hüpft oder von Alcoholkoma zu Alcoholkoma.

WENN EUCH DIE LEBENSWEISE IN DER TÜRKEI NICHT GEFÄLLT LASST EUCH IN DEUTSCHLAND ASSIMILIEREN!

Carlito
26.06.06, 20:15
Meine Ansicht dazu:

Genau darum geht es! So hat der Richter auch gedacht und die Ehe wegen Vertrauensbruch geschieden !

sinanoglu
26.06.06, 21:11
man man man. hala nelerle ugrasiyor bizim millet ya. namusu yanlis yerlerde ariyorlar:rolleyes:

Türk veya muslüman kadinlarinin yalanciligindan kaynaklanan geri zekalilik.
Bakire degilsen söylersin bitti o kadar, insan kendisine karsi bu kadar "Namussuz " olurmu??

Gökcen
26.06.06, 21:14
Türk veya muslüman kadinlarinin yalanciligindan kaynaklanan geri zekalilik.
Bakire degilsen söylersin bitti o kadar, insan kendisine karsi bu kadar "Namussuz " olurmu??ne alaka?diyelim sevdigin evlenmek istedigin hatun sana evlenmeden " ben bakire degilim senden önce biriyle beraber oldum" diyor. sen olsun yavrum ben cagdas insanim gel evlenelimmi diyceksin yoksa kizi birakip gidecekmisin? türk erkeklerin 90% birakip gider. her insan hayatinda hata yapar, erkekler evlenirken bakirmi oluyor sanki?kadinlarada böyle yalan söylemek kaliyor korkudan. aptallik bizim carsaf kontrol eden insanlarimizda, genc kizlarda degil.onlarin yaptigi tek aptallik belkide evlenmeden öyle seyler yapmak bask abisey degil

sunx1569
26.06.06, 21:18
Gelin resmen üc kagitci, ama genc kizlarimizi bu durumlara sokanlarda maalesef serefsiz erkeklerimiz.

sinanoglu
26.06.06, 21:21
ne alaka?diyelim sevdigin evlenmek istedigin hatun sana evlenmeden " ben bakire degilim senden önce biriyle beraber oldum" diyor. sen olsun yavrum ben cagdas insanim gel evlenelimmi diyceksin yoksa kizi birakip gidecekmisin? türk erkeklerin 90% birakip gider. her insan hayatinda hata yapar, erkekler evlenirken bakirmi oluyor sanki?kadinlarada böyle yalan söylemek kaliyor korkudan. aptallik bizim carsaf kontrol eden insanlarimizda, genc kizlarda degil.onlarin yaptigi tek aptallik belkide evlenmeden öyle seyler yapmak bask abisey degil
Böyle sacmalik olamaz. Insanlarimiz artik kendilerine ve baskalarina oyun oynamayi biraksin. O kadinlardan cikacak cocuklarda bu sekilde yalanci olur "KORKU" dan sonra ne olacagi kesin. Yalanlarla yasayan bir Türk toplumu, Iyi mi?? Türk kadini da cesur olmayi ögrenmeli diye düsünüyorum cekirdek yiyip dizi seyretmekle bu topluma faydali olmalari imkansiz.

Gökcen
26.06.06, 21:23
Böyle sacmalik olamaz. Insanlarimiz artik kendilerine ve baskalarina oyun oynamayi biraksin. O kadinlardan cikacak cocuklarda bu sekilde yalanci olur "KORKU" dan sonra ne olacagi kesin. Yalanlarla yasayan bir Türk toplumu, Iyi mi??peki bu kadinlar niye yalanci oluyor? gerdek gecesinden sonra karisina günaydin demeden carsafi didik didik ariyanlar yüzünden, disardan gelen baski yüzünden degilmi?

deryatulga
26.06.06, 21:25
peki bu kadinlar niye yalanci oluyor? gerdek gecesinden sonra karisina günaydin demeden carsafi didik didik ariyanlar yüzünden, disardan gelen baski yüzünden degilmi?

Ve sanki bu bir kanitmiscasina:kafa:

Gökcen
26.06.06, 21:27
Ve sanki bu bir kanitmiscasina:kafa:aynen öyle, buda türk milletinin cinselik hakkindaki cehaletinin ir kaniti. es gibt auch frauen die von geburt an kein hymen haben oder es beim sport etc verletzt werden kann. ama yok illa bisey olmus olcak. bide kolundan tutup baba evine atanlar var, sanki kendileri evlenmeden rahip gibi gezdilerde..ich bin auch konservativ in der hinsicht aber ich finde es nicht gut das man frauen die nicht konservativ sind nach einem stück haut beurteilt.erkekler evlenmeden kac bayanla oluyor ama kimse ispatliyamiyor, olsa bile aslanim diyip geciyolar

STUDENTT
26.06.06, 21:29
ich hab schonmal gehört dass eine Frau eine Nadel mit ins Bett genommen und hat um sich zu blutend zu verletzen.....

somit ist auch keine Farbe notwendig und es ist wirklich blut (falls der Mann n DNA test oder so machen will hahaha Schwachsinn)

naja also auf jeden falllllll gibts wohl 1000 Tricks... aber wenn sie Ihn geliebt hätte, hätte sie die wahrheit sagen müssen....

Detan
26.06.06, 21:52
Solange die türkischen oder besser gesagt moslemische Frauen / Mädchen nicht zu Ehrlichkeit erzogen werden wird das mit dem fortschrittlichen Türkei nichts!
Frauen / Mädchen müssen diese Revulution der Ehrlichkeit durchstehen, sonst wird es nichts!
Weisst du nicht das viele türkischen Frauen jetzt schon einem erheblich Druck ausgesetzt sind?
Und das der Mann die Scheidung eingereicht hat beweist auch nur das er nicht aus Liebe geheiratet hat und das ist meiner Meinung nach verwerflich!

dogukaan
26.06.06, 22:12
genc kizlarimizi böyle yalanlar söylemeye iten toplum utansin diyorum..

namusu, aranmamasi gereken yerlerde arayanlar utansin diyorum..

daha bircok sey diyorum da.. neyse icim de kalsin, sonra türklükten falan aforoz edilirim :)

sinanoglu
26.06.06, 22:13
Wie bereits erwähnt ist die Ehrlichkeit für ein fortschrittliches Land viel wichtiger als die Jungfräulickeit.
Daher sollte die Ehrlichkeit überwiegen. Leider werden türkische Männer
in Ihrer Kindheit und Jugend mehr als die Hälfte des Tages von Ihren "Müttern" erzogen. Wenn Mütter schon vor Anfang der Ehe lügen und altmodische Männer verarschen wollen bzw. diese auch evtl lieben was soll dann aus der Gesellschaft werden frage ich euch??

Detan
26.06.06, 22:14

daha bircok sey diyorum da.. neyse icim de kalsin, sonra türklükten falan aforoz edilirim :)

:aferin:

sinanoglu
26.06.06, 22:18
Ayrica Namus terimini ne anlama geldigini biliyormusunz?

CaNDoSt
26.06.06, 22:44

Söyleme icinde kalsin, hepimiz icin daha yararli olur !

CaNDoSt
26.06.06, 22:46
Gelin resmen üc kagitci, ama genc kizlarimizi bu durumlara sokanlarda maalesef serefsiz erkeklerimiz.

Genc Kizlarimzda ozaman kuyruk sallamasin, kendi suclari!

Detan
26.06.06, 22:46
Ayrica Namus terimini ne anlama geldigini biliyormusunz?

Dann leg mal los....

Gökcen
26.06.06, 22:47
Genc Kizlarimzda ozaman kuyruk sallamasin, kendi suclari!mantigini sevsinler. erkekler bacilarinin namusunu düsünüp disardaki kizlara ... gözüyle bakarsa kizlarin sucu ne bunda? her kizin pesinden bön bön bakarsiniz sonrada kizlarin sucu. sizin nefsinizde bozukluk varsa problem kizlarinmi

zübeyde
26.06.06, 22:47

Sana da kiziyorum artik !!!
Asimile olmaktan korkuyorsun, ama baskalarinida karalamaktan korkmuyorsun.
Aman be ... !

CaNDoSt
26.06.06, 22:52
mantigini sevsinler. erkekler bacilarinin namusunu düsünüp disardaki kizlara ... gözüyle bakarsa kizlarin sucu ne bunda? her kizin pesinden bön bön bakarsiniz sonrada kizlarin sucu. sizin nefsinizde bozukluk varsa problem kizlarinmi

Yine genellestiriyorsun,
Kiz erkegin Yatagina atlasin sonrada benim sucum yok desin, keske su yalan dünyada hersey bukadar kolay olsa.

Gökcen
26.06.06, 22:54
Yine genellestiriyorsun,
Kiz erkegin Yatagina atlasin sonrada benim sucum yok desin, keske su yalan dünyada hersey bukadar kolay olsa.erkekde koynuna her yataga atliyan kizi alirsa o kizden geri kalir yani yok demekdir! niye hep suc kizlarda? bu isleri genelde 2 kisi yapar, tabi türlü türlü spaikliga eylimli insanlarda baska türlüde oluyor. yani kizlar tek basina yapmiyor bu isi. kiz erkegin yatagina atladigi zaman erkek napiyo?ay istemem sekerim gel tavla oyniyalim demiyor herhalde!

hem evlenmeden erkekler o kiz snein bu kiz benim sonrada bakire kiz isteyin ne ala memleket

was bietet ihr denn der jungfrau?
was würdest du z.b tun wenn deine frau sich als nicht jungfrau entpuppt?bestimmt sofort scheiden lassen, scheiss au fdie liebe ein stück haut ist mehr wert oder?

karasevda75
26.06.06, 22:55
Yine genellestiriyorsun,
Kiz erkegin Yatagina atlasin sonrada benim sucum yok desin, keske su yalan dünyada hersey bukadar kolay olsa.

tabii, erkeginde bunda hic sucu yoktur zaten, aslina bakarsan kesinlikle kiz zorlamistir birlikte olmaya, kader kurbanidir zavalli erkeklerimiz :brüll:

sinanoglu
26.06.06, 22:56
Dann leg mal los....

Wie alle wissen ist das Wort aus dem griechischen:
Nomos (pl. Nomoi) ist der altgriechische Terminus für Gesetz, aber auch für Brauch, Übereinkunft. Gemeint ist etwas, das bei allen Lebewesen Gültigkeit besitzt. Seit dem 5. Jahrhundert v. Chr. wurden im antiken Griechenland (http://www.politikcity.de/wiki/Antikes_Griechenland) auch gesetzesförmige Regelungen so genannt (zu unterscheiden ist aber von Entscheidungen der Volksversammlung einer Polis (http://www.politikcity.de/wiki/Polis), siehe Psephisma (http://www.politikcity.de/w/index.php?title=Psephisma&action=edit)). Das Suffix "-nomie (http://www.politikcity.de/wiki/-nomie)" bedeutet oft die Erforschung der (Natur-)Gesetzmäßigkeiten von etwas.
Im geografischen Sinn versteht man unter Nomos einen Verwaltungs (Regierungsbezirk) oder Präfektur.
Siehe auch: Nomoi (http://www.politikcity.de/wiki/Nomoi) (Platon), Präfekturen Griechenlands (http://www.politikcity.de/wiki/Pr%C3%A4fekturen_Griechenlands )

[/URL]
[B]Der Begriff des Nomos bei Carl Schmitt

Für Carl Schmitt hat der Begriff "Nomos" in seinem Spätwerk im Kontext völkerrechtlicher Überlegungen eine herausragende Bedeutung (Der Nomos der Erde, 1950). Diese Nomos ist für ihn Quelle und Grundlage jeder Rechtsordnung. Nach dem Wegfall der durch den Westfälischen Frieden (http://www.politikcity.de/forum/) konstituierten Ordnung stelle sich die Frage nach einem "neuen Nomos der Erde". Schmitt verwendete den Begriff "Nomos" bereits in der NS-Zeit, um damit den nationalsozialistischen Herrschaftsanspruch rechtsphilosophisch zu fundieren. Für einige Wissenschaftler, vor allem Raphael Gross („Carl Schmitt und die Juden“), ist diese Begriffsbildung bei Schmitt im Kern antisemitisch, auch wenn dies nur in der NS-Zeit explizit ausgewiesen worden sei.
[URL="http://www.politikcity.de/forum/"]

-aus dem erfundenen arabischen Sinn brauchen wir nicht eingehen, da es bei jedem bekannt ist!-

deryatulga
26.06.06, 22:57

Sen bir kere alici gözle bamaya baslarsan dünyada kuyruk sallamayan kadin olmadigini görürsün. Her sey erkegin kadina hangi gözle baktiginda biter.

@li
26.06.06, 22:57
tabii, erkeginde bunda hic sucu yoktur zaten, aslina bakarsan kesinlikle kiz zorlamistir birlikte olmaya, kader kurbanidir zavalli erkeklerimiz :brüll:

:brüll: :brüll: :brüll:
can dost hepisi kizlarin sucu demi mein got hey bu saate solche witze

Gökcen
26.06.06, 22:58
tabii, erkeginde bunda hic sucu yoktur zaten, aslina bakarsan kesinlikle kiz zorlamistir birlikte olmaya, kader kurbanidir zavalli erkeklerimiz :brüll:zaten cogu erkekler kizlarin tecavüzüne ugruyor. namus abideleri

CaNDoSt
26.06.06, 22:58
erkekde koynuna her yataga atliyan kizi alirsa o kizden geri kalir yani yok demekdir! niye hep suc kizlarda? bu isleri genelde 2 kisi yapar, tabi türlü türlü spaikliga eylimli insanlarda baska türlüde oluyor. yani kizlar tek basina yapmiyor bu isi. kiz erkegin yatagina atladigi zaman erkek napiyo?ay istemem sekerim gel tavla oyniyalim demiyor herhalde!

hem evlenmeden erkekler o kiz snein bu kiz benim sonrada bakire kiz isteyin ne ala memleket

was bietet ihr denn der jungfrau?
was würdest du z.b tun wenn deine frau sich als nicht jungfrau entpuppt?bestimmt sofort scheiden lassen, scheiss au fdie liebe ein stück haut ist mehr wert oder?

Klar die Frau muss irgendwann mal meine Kinder erziehen, und stell dir vor mir würde der Typ begegnen der sie entjungfert hat.
Allah korusun.
Ich möchte mein schönes Leben nicht im Gefängniss verbringen.
Öyle karininda Yüzüne bile tükürmem
CÜNKÜ DEYMEZ !!!!

deryatulga
26.06.06, 22:59
-aus dem erfundenen arabischen Sinn brauchen wir nicht eingehen, da es bei jedem bekannt ist!-

Auch im Armenischen heisst es namus, wie gut für diejenigen, die immer beweisen wollen, dass die Armenier doch Nazis sind!

@li
26.06.06, 23:00
Klar die Frau muss irgendwann mal meine Kinder erziehen, und stell dir vor mir würde der Typ begegnen der sie entjungfert hat.
Allah korusun.
CÜNKÜ DEYMEZ !!!!

kariya mi ...

Gökcen
26.06.06, 23:00
Allah korusun.
CÜNKÜ DEYMEZ !!!!aha aber deine frau muss mit den frauen klarkommen die auf der straße sagen ey der ist mein ex, mit dem hatte ich was intim?
oh man oh man allah bizi senin gibi düsünen erkeklerden korusun.
sen ilerde erkek cocuklarini discoya yollar kari kizla gezdimi aslanim dersin, kizin asik oldumuda zorla biriyle evlendirirsin allah bilir

@li
26.06.06, 23:01
aha aber deine frau muss mit den frauen klarkommen die auf der straße sagen ey der ist mein ex, mit dem hatte ich was intim?
sen ilerde erkek cocuklarini discoya yollar kari kizla gezdimi aslanim dersin, kizin asik oldumuda zorla biriyle evlendirirsin allah bilir

das glaub ich auch

CaNDoSt
26.06.06, 23:02
aha aber deine frau muss mit den frauen klarkommen die auf der straße sagen ey der ist mein ex, mit dem hatte ich was intim?

Tabi Kizimi okullada yollamicam :rolleyes:

@li
26.06.06, 23:02
Tabi Kizimi okullada yollamicam :rolleyes:

war das jetzt scherz oder meinst du das ernst

zübeyde
26.06.06, 23:03
Allah korusun.
CÜNKÜ DEYMEZ !!!!

:brüll: Yok, yok ben sana kizamam yaaa !!!
:brüll: Bak bunu cok ciddi ve ictenlikle söylüyorum:

Allah sana cok namuslu ve iyi kalpli birisini nasip etsin! Senin gözünmü korktu ne ? Hayirlisi olsun. :)

Gökcen
26.06.06, 23:03
Tabi Kizimi okullada yollamicam :rolleyes:yollama tabi, zengin birini bulur evlendirirsin söyle safkan müsüman:rolleyes:

@li
26.06.06, 23:04
yollama tabi, zengin birini bulur evlendirirsin söyle safkan müsüman:rolleyes:

baslik parasini unutma :brüll:

Gökcen
26.06.06, 23:05
baslik parasini unutma :brüll:ne parasi yahuuu cok moderensin ayol.. deve deve..söyle kiz basi 100 deve ancak:rolleyes:

CaNDoSt
26.06.06, 23:06
ne parasi yahuuu cok moderensin ayol.. deve deve..söyle kiz basi 100 deve ancak:rolleyes:
Ich brauche das nicht 24 yasinda Allah izin verirse TOTO da kazanacam :lach:

P:S OFFTOPIC

deryatulga
26.06.06, 23:06
Allah korusun.
CÜNKÜ DEYMEZ !!!!

Weiss du, was dein Problem ist? Du leidest ständig darunter, on jemand dir als Mann überlegen sein kann. Deshalb ist hier ganzes Theater. Eine Frau darf den Mann nicht anlügen, wenn sie aber vor der Anknüpfung der Beziehung mit ihrer Vergangenheit reinen Tisch gemacht hat, belästigt kein anständiger Mann
deshalb weiter seine Gefährtin. Übrigens, die Frauen sind hier im Forum und woanders keine Wildfänge, deshalb unterlasse lieber saxistische Beleidigungen.

Gökcen
26.06.06, 23:07
Ich brauche das nicht 24 yasinda Allah izin verirse TOTO da kazanacam :lach:

P:S OFFTOPICah yalan dünya. bazen paradan cok beyin lazim oluyor ama sowas kriegt man auch nicht geschenkt

CaNDoSt
26.06.06, 23:08
ah yalan dünya. bazen paradan cok beyin lazim oluyor ama sowas kriegt man auch nicht geschenkt

Leider !!!

deryatulga
26.06.06, 23:11
mantigini sevsinler. erkekler bacilarinin namusunu düsünüp disardaki kizlara ... gözüyle bakarsa kizlarin sucu ne bunda? her kizin pesinden bön bön bakarsiniz sonrada kizlarin sucu. sizin nefsinizde bozukluk varsa problem kizlarinmi

O zaman zaten tehlike yok, hangi akli basinda kadin bön, bön bakan adama takilir? Takilanlar var ama, onlarin da ardindan aglamaya degmez

sinanoglu
26.06.06, 23:11
Weiss du, was dein Problem ist? Du leidest ständig darunter, on jemand dir als Mann überlegen sein kann. Deshalb ist hier ganzes Theater. Eine Frau darf den Mann nicht anlügen, wenn sie aber vor der Anknüpfung der Beziehung mit ihrer Vergangenheit reinen Tisch gemacht hat, belästigt kein anständiger Mann
deshalb weiter seine Gefährtin. Übrigens, die Frauen sind hier im Forum und woanders keine Wildfänge, deshalb unterlasse lieber saxistische Beleidigungen.
Da nur durch Ehrlichkeit auf beiden Seiten eine Ehe oder eine Beziehung funktionieren kann, kannst du davon aus gehen, dass jede Ehe welches auf Lügen aufgebaut wird nicht lange existieren kann. Auch die Farbe als Manupulationsmittel ist Lüge.

Ich denke die türkische Gesellschaft erzeugt weiterhin ängstliche Menschen.

Ein modernes Land kann nicht mit mittelalterlichen Religionsansichten weiterkommen.

CaNDoSt
26.06.06, 23:16
Da nur durch Ehrlichkeit auf beiden Seiten eine Ehe oder eine Beziehung funktionieren kann, kannst du davon aus gehen, dass jede Ehe welches auf Lügen aufgebaut wird nicht lange existieren kann. Auch die Farbe als Manupulationsmittel ist Lüge.

Ein modernes Land kann nicht mit mittelalterlichen Religionsansichten weiterkommen.

Aber mit einer Aids verseuchten Jugend, oder alleine erziehenden Müttern :rolleyes:

Gökcen
26.06.06, 23:17
Aber mit einer Aids verseuchten Jugend, oder alleine erziehenden Müttern :rolleyes:sen niye rahip olmuyorsun?

CaNDoSt
26.06.06, 23:18
sen niye rahip olmuyorsun?

Weil ich dann kein Auto mit lauter Musik fahren darf :rolleyes:

Gökcen
26.06.06, 23:19
Weil ich dann kein Auto mit lauter Musik fahren darf :rolleyes:wie süss. am besten noch papas bmw um die ladies aufzureißen:rolleyes: maalesef bazilerinin namusu sadece dild eoluyor

CaNDoSt
26.06.06, 23:20
wie süss. am besten noch papas bmw um die ladies aufzureißen:rolleyes: maalesef bazilerinin namusu sadece dild eoluyor

maalesef ! hakklisin :brüll:

Gökcen
26.06.06, 23:21
maalesef ! hakklisin :brüll:kendi kendine gülene bakirköylü derler

CaNDoSt
26.06.06, 23:23
kendi kendine gülene bakirköylü derler

offtopic

deryatulga
26.06.06, 23:25

Jungfräulichkeit hat mit der Religion nichts zu tun und es war früher nicht umsonst, dass Ehe und Scheidung viel einfacher waren. Noch vor 2 Generationen heirateten die Frauen bereits mit 15. Heute gehen sie dem Broterwerb nach und heiraten erst im fortgestrittenen Alter. Dabei die gleichen Massstäbe anzuwenden, hiesse Psychosen jeder Couleur zu züchten.

sinanoglu
26.06.06, 23:39
Aber mit einer Aids verseuchten Jugend, oder alleine erziehenden Müttern :rolleyes:

Das Thema sollte man mit Verstand angehen. Ich habe weder gemeint, dass man nicht ohne Ehre sein darf noch habe ich irgendeine Kultur hochgepriesen.

Die türkischen Frauen müssen erst anfangen aufzuhören Sonnenblumenkerne essend vor den Fernsehern zu sitzen und Ihr Fettanteil immer weiter zu erhöhen, (Hauptsache Kopftuch) und ebenfalls aufhören Unerhrlichkeit als Schutzschild zu benutzen.

Lüge zu Freunden und Eigenen Leuten ist auch sehr schlimm.

Sex ist eine Sucht wie Rauchen und Alkohol, das ist Fakt.
Die Jugend ist dieser Versuchung nicht tadellos verschont.

Aufgrund leichtlöslichen islamischen Grundregeln des Scheidungsvorganges war es damals im osmanischen Reich möglich mehrere Ehen zu führen.
Nach Gründung der türkischen Republik gab es diese lockere Haltung nicht mehr und die Ehen können nicht ohne weiteres gelöst werden.
Der Zustand der türkischen Ehen ähneln sehr stark der katholischen Ehen (ausser, dass der Sex bei türkischen Ehen mehr dem Lust und Verlangen
getan wird als wie bei katholischen Ehen wegen Kinder.) Sehr viele Ehen gehen bis zum Alter bzw Tod.

Für eine optimale und der Gesellschaft (Nation) bestmögliche Ehen zu führen und zu beginnen ist in diesem Lande (Türkei) noch keine Beispiele gefunden
und Tabuthemen lassen sich nicht ohne weiteres aufreissen.
Entweder ist man seiner religiousen Einstellung verbunden oder man widmet sich der kemalistischen Modernismus, welches ebenfalls dem islamischen nicht weit entfernt ist.
Das die religiöse Einstellung den Ursprung aus dem arabischen Kultur hat wird man zu oft mehr arabischer als die Araber selbst.
Der Islam ist der Ursprung des Arabismus mit dem sich die türkische Republik seit seiner Gründung aussernander setzen musste.

sunx1569
27.06.06, 00:00
gec kizlar gel kullan ondan sonrada at bir köseye'mi demek istiyor acaba kuyruk sallamakla, yoksa cahilliginden serefsizin tekine güvenip, belki hayat arkadasim olur diyemi?

CaNDoSt
27.06.06, 00:01
gec kizlar gel kullan ondan sonrada at bir köseye'mi demek istiyor acaba kuyruk sallamakla, yoksa cahilliginden serefsizin tekine güvenip, belki hayat arkadasim olur diyemi?

Nikaha kadar bekliyemiyormu ?

Gökcen
27.06.06, 00:03
Nikaha kadar bekliyemiyormu ?nisanliyken nekadar güvenip o halti yiyip sonra terk edilen kizlar var sen biliyomusun?yada tecavüze ugrayip korkudan bisey diyemiyen kizlar?die welt ist nicht so eintönig wie du es gerne hättest

sunx1569
27.06.06, 00:06
Nikaha kadar bekliyemiyormu ?
senin manitan sana hayir Nikaha kadar beklemek zorundasin dese, sen neyaparsin?

CaNDoSt
27.06.06, 00:06
nisanliyken nekadar güvenip o halti yiyip sonra terk edilen kizlar var sen biliyomusun?yada tecavüze ugrayip korkudan bisey diyemiyen kizlar?die welt ist nicht so eintönig wie du es gerne hättest

Nisanli olsun, bekliyemiyormu bunlar bukadar safmi?
Tecavüz baska bir bunda ben bile cenemi kapattirim

CaNDoSt
27.06.06, 00:07
senin manitan sana hayir Nikaha kadar beklemek zorundasin dese, sen neyaparsin?

100%DELIKANLI GIBI BEKLERIM

Gökcen
27.06.06, 00:08
Nisanli olsun, bekliyemiyormu bunlar bukadar safmi?
Tecavüz baska bir bunda ben bile cenemi kapattirimsaflikla alakasi ne?sevdigi erkek sen benimle yatmazsan ben baska kadin bulurum derse ne yapcak?

deryatulga
27.06.06, 00:09
saflikla alakasi ne?sevdigi erkek sen benimle yatmazsan ben baska kadin bulurum derse ne yapcak?

Öyle karaktersiz herifi sevene acimayacaksin o zaman. Denecek laf mi o?

CaNDoSt
27.06.06, 00:10
saflikla alakasi ne?sevdigi erkek sen benimle yatmazsan ben baska kadin bulurum derse ne yapcak?

Tekmeyi vursun, öyle erkegi ne yapacak halla hallaaaaaaaaaaaaa

Gökcen
27.06.06, 00:11
Tekmeyi vursun, öyle erkegi ne yapacak halla hallaaaaaaaaaaaaaefe cok kolay severken tekmeyi vurmak degilmi?hem nisanlisin hersey resmi aileler biliyor. bir kizin nisan atmasi kadar türk milletinde kötü görülen sey yoktur. hemen dedikodu cikar bi halt yedilerdemi nisan atildi diye. cok kolay görüyorsun

hocam
seviyorsa seviyor bunu nasil engellesin?nicht jeder mensch hat genug stärke sowas zu überstehen

CaNDoSt
27.06.06, 00:12
efe cok kolay severken tekmeyi vurmak degilmi?hem nisanlisin hersey resmi aileler biliyor. bir kizin nisan atmasi kadar türk milletinde kötü görülen sey yoktur. hemen dedikodu cikar bi halt yedilerdemi nisan atildi diye. cok kolay görüyorsun

hocam
seviyorsa seviyor bunu nasil engellesin?nicht jeder mensch hat genug stärke sowas zu überstehen

bu ozaman erkegi hicmi tanimamis.
Wenn sie so dumm ist ist sie selber Schuld.
Tut mir leid ist einfach so

Gökcen
27.06.06, 00:13
bu ozaman erkegi hicmi tanimamis.
Wenn sie so dumm ist ist sie selber Schuld.
Tut mir leid ist einfach sosen hic sevmedin degilmi? bekara kari bosamak kolaydir derler..
ozamana kadar erkek demek göstermemis gercek yüzünü du weiss garnicht wie blind liebe naive menschen machen kann:rolleyes:

sunx1569
27.06.06, 00:14
100%DELIKANLI GIBI BEKLERIM
inanmiyorum aber egal, erkeklerin 100'de 99'u kandirmaya calisir, ben seni esim olarak simdiden kabul ettim gibilerinden...

deryatulga
27.06.06, 00:15
efe cok kolay severken tekmeyi vurmak degilmi?hem nisanlisin hersey resmi aileler biliyor. bir kizin nisan atmasi kadar türk milletinde kötü görülen sey yoktur. hemen dedikodu cikar bi halt yedilerdemi nisan atildi diye. cok kolay görüyorsun

hocam

Ich sagte früher "Ob du meine Schwester oder Freundin sein willst, entscheide jetzt, später ändere ich meine Meinung nicht!" Das ist etwas anders als gemeine Erpressung. Erpressung ist Gift für jede Art des Zusammenlebens.

Gökcen
inanmiyorum aber egal, erkeklerin 100'de 99'u kandirmaya calisir, ben seni esim olarak simdiden kabul ettim gibilerinden...:aferin: so ist es oder sprüche wie sen benim zaten hayatimin kadinisin, dügüne 2 ay kaldi bla bla und einige fallen eben drauf rein

CaNDoSt
sen hic sevmedin degilmi? bekara kari bosamak kolaydir derler..
ozamana kadar erkek demek göstermemis gercek yüzünü du weiss garnicht wie blind liebe naive menschen machen kann:rolleyes:
Wenn der Typ dann mit sonem Mist kommt , insan otomatikmen nefret eder

Hammerlord
27.06.06, 00:57

hocam

Sie sollte froh sein das sie früh genug sieht, um was für ein Person eeinrs sich handelt. So Person wird nie Treu sein.

eMeL
27.06.06, 16:42

Evet laf atmasini da iyi bilirler....

güven
27.06.06, 22:56
ya bence namus heryerde belli olur af edersinizama iki bacaka arasinda diyildir namus!!!! tabiki gelenek göreneklerimiz bunu sart kosmus ama devir gitdikce degisiyor insanlarinda ynai simdiki nesilde bu konuda cok cok farkli dusunuyor ALLAHA SÜKÜR!!!!
bence bay bayan fark etmez asil namus beyinde olur....

Kemal
28.06.06, 00:24
Nachdem ich mir die eure Diskussionen durchgelesen habe, erinnerte ich mich an folgende Geschichte. Sie spielt auf einem Grillplatz in Frankfurt. Ein älterer, vermeintlich gläubiger Mensch schaute sich gierig die Frauen an, die - wie es an heißen Sommertagen üblich ist - leicht bekleidet waren und hatte parallel zu seinem Blick folgenden Spruch parat: "Namussuzlar". Selbstverständlich hatte er dabei nicht vergessen, seinen Kommentar mit einem Kopfschütteln zu unterstreichen. Diese Geschichten kennt jeder von uns.

Solange wir unseren Männern auf die Schulter klopfen, wenn sie die Kunst des "Aufreißens" drauf haben und unsere Frauen gleichzeitig als "Schlampen" bezeichnen, wird es diese seltsamen Geschichten wie beschrieben geben.

Wir haben eine komische Einstellung was die erziehung unserer kinder betrifft. Die Jungen haben Freiheiten, die Mädchen stehen permanent unter dem Druck der Gesellschaft. Wer aber hat das Recht dazu, einem Menschen das Leben vorzuenthalten? Ohne die notwendige Lebenserfahrung werden unsere Frauen immer wieder in die Lügenfalle tappen. A la: "Ich werde dich immer lieben. Ich werde dich heiraten. Jetzt mach doch keine Probleme" etc.

Männer, die mit diesen billigen Methoden arbeiten, sollten wissen, dass diese Frauen nicht vom Mond stammen, sondern die Töchter und Schwestern von anderen Menschen sind.

Letzendlich fehlt uns Türken beim Thema Sexualität, damit meine ich sowohl die Männer und die Frauen, ein bißchen die Souveränität. Dieses Thema wird entweder vollkommen überzeichnet oder unterbewertet. Obwohl selbst die so genannte westliche Welt mit diesem Thema vollkommen überfordert ist.

Was mich aber hoffnungsfroh stimmt, ist die Tatsache, dass in den letzten Jahren die Zahl der starken, selbstbewussten, wissbegierigen und mutigen türkischen Frauen in Deutschland enorm erhöht hat. Vor allem auf sie setze ich, wenn es um den Kampf der Rechte in Deutschland geht. Es sind meistens diese Frauen, die die Fahne der türkischen Kultur hochhalten. Männer schweigen gerne - zumindest bei öffentlichen Veranstaltungen.

karasevda75
28.06.06, 00:33
Nachdem ich mir die eure Diskussionen durchgelesen habe, erinnerte ich mich an folgende Geschichte. Sie spielt auf einem Grillplatz in Frankfurt. Ein älterer, vermeintlich gläubiger Mensch schaute sich gierig die Frauen an, die - wie es an heißen Sommertagen üblich ist - leicht bekleidet waren und hatte parallel zu seinem Blick folgenden Spruch parat: "Namussuzlar". Selbstverständlich hatte er dabei nicht vergessen, seinen Kommentar mit einem Kopfschütteln zu unterstreichen. Diese Geschichten kennt jeder von uns.

Solange wir unseren Männern auf die Schulter klopfen, wenn sie die Kunst des "Aufreißens" drauf haben und unsere Frauen gleichzeitig als "Schlampen" bezeichnen, wird es diese seltsamen Geschichten wie beschrieben geben.

Wir haben eine komische Einstellung was die erziehung unserer kinder betrifft. Die Jungen haben Freiheiten, die Mädchen stehen permanent unter dem Druck der Gesellschaft. Wer aber hat das Recht dazu, einem Menschen das Leben vorzuenthalten? Ohne die notwendige Lebenserfahrung werden unsere Frauen immer wieder in die Lügenfalle tappen. A la: "Ich werde dich immer lieben. Ich werde dich heiraten. Jetzt mach doch keine Probleme" etc.

Männer, die mit diesen billigen Methoden arbeiten, sollten wissen, dass diese Frauen nicht vom Mond stammen, sondern die Töchter und Schwestern von anderen Menschen sind.

Letzendlich fehlt uns Türken beim Thema Sexualität, damit meine ich sowohl die Männer und die Frauen, ein bißchen die Souveränität. Dieses Thema wird entweder vollkommen überzeichnet oder unterbewertet. Obwohl selbst die so genannte westliche Welt mit diesem Thema vollkommen überfordert ist.

Was mich aber hoffnungsfroh stimmt, ist die Tatsache, dass in den letzten Jahren die Zahl der starken, selbstbewussten, wissbegierigen und mutigen türkischen Frauen in Deutschland enorm erhöht hat. Vor allem auf sie setze ich, wenn es um den Kampf der Rechte in Deutschland geht. Es sind meistens diese Frauen, die die Fahne der türkischen Kultur hochhalten. Männer schweigen gerne - zumindest bei öffentlichen Veranstaltungen.

Du hast mit dieser These gar nicht mal so unrecht... aber das überzeichnen gehört vielleicht nach soviel Disziplin und Selbstbeherrschung, die zumindest eingefordert wird, ob sie wirklich eingehalten wird, weiss ich nicht (ich meine mit wem machen denn die Männer all diese "ach so bösen Dinge", wenn es keine Frauen geben sollte, die da mitmachen) dazu.... meine Güte, was ein Satz, da könnte cicero neidisch werden Lol...

Ein entspannteres Verhältnis zur Sexualität wächst ja leider auch nicht auf Bäumen, sondern muss eben auch durch Erfahrungen erlernt werden... und das ist in Gesellschaften mit vielen Tabus möglicherweise nicht immer leicht.... und in Gesellschaften in denen alles erlaubt ist, genauso wenig..

CaNDoSt
28.06.06, 18:28
ya bence namus heryerde belli olur af edersinizama iki bacaka arasinda diyildir namus!!!! tabiki gelenek göreneklerimiz bunu sart kosmus ama devir gitdikce degisiyor insanlarinda ynai simdiki nesilde bu konuda cok cok farkli dusunuyor ALLAHA SÜKÜR!!!!
bence bay bayan fark etmez asil namus beyinde olur....

Yapma ya,
ozaman aksamlari Para icin kendini satan kirmizi noktali Kadinlarda namuslu. :rolleyes:
Bu isin devirden hic alakasi yok, af edersin ama ondan bundan iliskiye giren kizlar cagdaslikmi yapiyor?
Tam tersine Islam gelmeden önce Namus diye hic birsey yoktu. Adamlar kendi Kizlarini satiyordu.
Ben sizin neyi el etmeye calistiginizi anlamiyorum.

zübeyde
28.06.06, 18:33
Tam tersine Islam gelmeden önce Namus diye hic birsey yoktu. Adamlar kendi Kizlarini satiyordu.

Evet, Islamdan önce kadinlarin durumu cok kötüymüs. Islamla birlikte onlarada bir nevi haklar verilmis. Ama sen uygulamaya bak .....

Haberin varmi, Islam ülkelerinden para icin kac aile kizlarini zengin Arab ülkelerine sattigini ? Bunun temeli Islam degil tabiki, ama namus ve hak dersen ve bugün icin konusuyorsan, biraz düsünelim.

CaNDoSt
28.06.06, 18:42
Evet, Islamdan önce kadinlarin durumu cok kötüymüs. Islamla birlikte onlarada bir nevi haklar verilmis. Ama sen uygulamaya bak .....

Haberin varmi, Islam ülkelerinden para icin kac aile kizlarini zengin Arab ülkelerine sattigini ? Bunun temeli Islam degil tabiki, ama namus ve hak dersen ve bugün icin konusuyorsan, biraz düsünelim.

Konu Islama gelirse neden heb Arab Ülkeleri ortaya cikarildigini anlamadan gidecem vallahi.
Yukarda negüzel yazmissin bak, bunun Temeli Islamin olmadigi cok büyük bir bilgi. Bazi Dindüsmanlari bunu 90 yilda cakmiyor.
Namus ve Hak konusunda düsünelecek birsey yok Islamda bize negüzel tarif edilmis, bize de bunlari tek uygulamak düser.

deryatulga
28.06.06, 18:47

Zübeyde, o cok hayran olunulan Amerika Birlesik Devletlerinde analar kizlarini bir yagli kuyruk avlamak amacina dönük yetistirirler. Bu kadinin ekonomik ve sosyal özgürlügünün oldugu bir ortam. Islam dininin kurallarina uyulsa erkeklerin 90%inin bekar kalmasi gerekir, sartlar o kadar agir cünkü.

zübeyde
28.06.06, 18:49
ani
Konu Islama gelirse neden heb Arab Ülkeleri ortaya cikarildigini anlamadan gidecem vallahi.
Yukarda negüzel yazmissin bak, bunun Temeli Islamin olmadigi cok büyük bir bilgi. Bazi Dindüsmanlari bunu 90 yilda cakmiyor.
Namus ve Hak konusunda düsünelecek birsey yok Islamda bize negüzel tarif edilmis, bize de bunlari tek uygulamak düser.

Neden Arab ülkelerimi ? Bahsettigin konudan ötürü. Kiz kadin dedinde.
Merak etme bizim ülkemize de gelenler gidenler cok.
Hem 90 yildan beri demenle neyi kastettin ?

Uygulama dersen ? Herkes kendi bildigince kendine göre birseyler uygular herhalde. Devletlerin isi degil, özel namus karokollari kursunlar bize.

zübeyde
28.06.06, 18:51
Islam dininin kurallarina uyulsa erkeklerin 90%inin bekar kalmasi gerekir, sartlar o kadar agir cünkü.

Aman, aman kimseyi korkutmayin Derya bey. :)

deryatulga
28.06.06, 18:57
Aman, aman kimseyi korkutmayin Derya bey. :)

Dost aci söyler, ne yapalim?:hallo;

Sahika26
28.06.06, 21:34
Was für eine Diskussion... , ich möchte zu diesem Thema nur anmerken, dass unsere Türkei nicht in allem so toll ist, wie wir denken. Wusstet ihr, dass nicht verheiratete Paare, die in der Türkei leben und dort Urlaub in einem Hotel machen wollen, nicht in ein Doppelzimmer eingecheckt werden? Man zwingt sie Einzelzimmer zu nehmen....

Schlimm...

Gökcen
28.06.06, 21:40
Was für eine Diskussion... , ich möchte zu diesem Thema nur anmerken, dass unsere Türkei nicht in allem so toll ist, wie wir denken. Wusstet ihr, dass nicht verheiratete Paare, die in der Türkei leben und dort Urlaub in einem Hotel machen wollen, nicht in ein Doppelzimmer eingecheckt werden? Man zwingt sie Einzelzimmer zu nehmen....

Schlimm...Naja drück denen mal 20 Milyon in die Hand und es geht schwups.
Abr im Grund ehast du Recht. Man muss den Aile CÜzdani einreichen..Naja

Sahika26
28.06.06, 21:42
Naja drück denen mal 20 Milyon in die Hand und es geht schwups.
Abr im Grund ehast du Recht. Man muss den Aile CÜzdani einreichen..Naja

Aber wo bleibt da die Freiheit? Ja richtig, auf der Strecke...

Es liegt an den Türken selbst, ob sie sich aus diesem Korsett des Zwanges befreien wollen oder ob sie ewig im Mittelalter leben wollen....

Gökcen
28.06.06, 21:45

Es liegt an den Türken selbst, ob sie sich aus diesem Korsett des Zwanges befreien wollen oder ob sie ewig im Mittelalter leben wollen....

Das ist nur zum Schutz dagegen das man diese Hotels als Stundenhotel nutzt. Da kann auch quasi ein Freier mit seiner Beute einchecken und dann gibt es Probleme mit der Polizei.

deryatulga
28.06.06, 21:46

Schlimm...

Verallgemeinern kannst du aber nicht! In der Türkei gibt es Ecken, wo ein Durchschnittseuropäer vor Scham errötet. Mich stört es vielmehr der ewige Voyeurismus unserer User. Es gibt auch viele junge Männer, die sich nach der Hochzeitsnacht das Leben nahmen. Die Gründe dafür sind Legion. Das heisst aber noch lange nicht, das das Sexualleben der Europäer nur Friede, Freude Eierkuchen ist. "Die rote Farbe in der Hochzeitsnacht" disqualifiziert sich deshalb als thread. "Facetten der sexuellen Moral in der Türkei" oder etwas ähnliches verschafft ein höheres Niveau für die Diskussion.

deryatulga
28.06.06, 21:52
Das ist nur zum Schutz dagegen das man diese Hotels als Stundenhotel nutzt. Da kann auch quasi ein Freier mit seiner Beute einchecken und dann gibt es Probleme mit der Polizei.

Die Polizei spielt dabei keine Rolle, denn es ist ausserhalb ihrer Kompetenz, sich dort einzumischen. Es kommt auf die Art des Hotels an, bei den dezidierten Familienhotels bleiben solche Gäste draussen. Ich machte 1979 mit meiner Freundin eine Türkei Runde. Nur in einem Hotel in Izmir hatten wir Schwierigkeiten. Ansonsten spielt der Eindruck, den man erweckt, eine grosse Rolle. Ich würde mit meiner Familie auch nicht dorthin gehen, wo man die Puppchen tanzen lässt.

Gökcen
28.06.06, 21:54
Die Polizei spielt dabei keine Rolle, denn es ist ausserhalb ihrer Kompetenz, sich dort einzumischen. Es kommt auf die Art des Hotels an, bei den dezidierten Familienhotels bleiben solche Gäste draussen. Ich machte 1979 mit meiner Freundin eine Türkei Runde. Nur in einem Hotel in Izmir hatten wir Schwierigkeiten. Ansonsten spielt der Eindruck, den man erweckt, eine grosse Rolle. Ich würde mit meiner Familie auch nicht dorthin gehen, wo man die Puppchen tanzen lässt.Hocam ama Türkiyede böyle fuhusu önlemek icin degilmi o evlilik cüzdani olayi? hani polis baskin yaparsa falan

Sahika26
28.06.06, 21:54
Ich befürworte ebenfalls nicht, dass sich junge Mädchen im Alter von 12-18 direkt den Männern vor die Füsse werfen.... . Aber ab einem gewissen Alter sind Kinder in der Lage, über ihr eigenes Leben selbst zu bestimmen.... .

Wenn eine junge Frau sich für den Schritt entscheidet, sollte ihr nicht Mord und Totschlag von Seiten der Familie drohen. Das ist mittelalterliches Denken und gehört nicht in meine "moderne" Türkei.

Ich las hier so viel von Namuz, wo bleibt die Ehre dieser Person, wenn eine verstossene junge Frau, nur weil sie nicht Jungfrau war, vor seiner Tür steht und um Hilfe bittet? Gerade die, die die Jungfräulichkeit der Ehre wegen verteidigen, sind es, die am Ende noch mit dem Knüppel auf die Mädchen draufhauen. Wo bleibt da die Ehre?

deryatulga
28.06.06, 21:55

Als ich hier mit dem Studium anfing, gab es für die Zimmerwirte den sog. "Kuppeleiparagraph". In der Türkei hat es so was nie gegeben!

Sahika26
28.06.06, 21:55
Die Polizei spielt dabei keine Rolle, denn es ist ausserhalb ihrer Kompetenz, sich dort einzumischen. Es kommt auf die Art des Hotels an, bei den dezidierten Familienhotels bleiben solche Gäste draussen. Ich machte 1979 mit meiner Freundin eine Türkei Runde. Nur in einem Hotel in Izmir hatten wir Schwierigkeiten. Ansonsten spielt der Eindruck, den man erweckt, eine grosse Rolle. Ich würde mit meiner Familie auch nicht dorthin gehen, wo man die Puppchen tanzen lässt.

Hocam, ich schreibe hier von anständigen Hotels. Meine Cousine arbeitet in einem 5 Sterne Hotel in Bodrum und es ist ein sehr edles kleines Hotel. Solang sie Türken sind, die aus dem Ausland eingereist sind, bekommt man keine Probleme.

Sahika26
28.06.06, 21:57
Als ich hier mit dem Studium anfing, gab es für die Zimmerwirte den sog. "Kuppeleiparagraph". In der Türkei hat es so was nie gegeben!

Und heute?

Wir wollen doch modern sein und unseren Menschen ( allen Menschen, auch den Frauen ) ein besseres Leben bieten! Dann muss endlich Schluss sein mit der selbstgeisselei...

deryatulga
28.06.06, 21:58
Hocam ama Türkiyede böyle fuhusu önlemek icin degilmi o evlilik cüzdani olayi? hani polis baskin yaparsa falan

Genelde öyle, ama Türkiye'de polis zaten öyle önüne gelen oteli basmaz. Bizim Anadolu cay evlerinde bile aile bölümü vardir. Cocuklarimiz bazi seylerle yüz göz olsun istemedigimizden.

Gökcen
28.06.06, 21:59
Sahika

Fängt die Moderne mit dem vorehelichen Sexerlaubnis an?

@li
28.06.06, 22:02
Heißt modernsein mit jedem/r mann oder frau zu schlafen auf die/den man lust hat

deryatulga
28.06.06, 22:03
Hocam, ich schreibe hier von anständigen Hotels. Meine Cousine arbeitet in einem 5 Sterne Hotel in Bodrum und es ist ein sehr edles kleines Hotel. Solang sie Türken sind, die aus dem Ausland eingereist sind, bekommt man keine Probleme.

Gerade in Bodrum muss du aufpassen, wer wen wohin schleppt. Man spielt dort quasi "Bäumchen wechsel dich" Besteht die Kundschaft vornehmlich aus Familien mit Kindern, geht man kein Risiko ein. Man weisst nämlich nicht, wie friedlich die Sache zwischen den frisch Verliebten entwickeln würde. Ich kenne mich in diesem Ambiente einigermassen! aus

Sahika26
28.06.06, 22:03
Sahika

Die Moderne fängt im Kopf an... und ja , auch dies ist ein Teil , Gökcen.

Und ich sprach hier nie von Erlaubnis, sondern von der Art und Weise, wie man mit dem Thema umgeht. Schau Dir doch mal die Gesellschaft an! Die machen alles an einem kleinen Stück Haut fest. Entweder das Mädchen ist Jungfrau und damit der Stolz der Familie oder sie ist es nicht und damit die Schande aller.

Ich will es noch nicht mal Tradition nennen, denn unter diesen Begriff fasse ich lieber positive Aspekte.

Und ich verlange nicht, dass sich die Mädchen mit 13 schon den Männern ausliefern, ganz im Gegenteil! Aber ab einem Gewissen Alter sind die Kinder nun mal selbst in der Lage über ihren Körper zu bestimmen!

Und noch etwas! Wir sollten lernen zu respektieren, dass uns ein anderer Mensch und damit sein Geist und Körper niemals gehören kann! Wir können Verantwortung für diesen MEnschen übernehmen, so wie es Eltern eben für Kinder tun, aber wir können unsere Kinder nicht in Fesseln legen, sie quälen und sie seelisch fertig machen, indem wir ihnen eintrichtern , dass sie das natürlichste Bedürfniss auf Erden, einfach unterdrücken um der Ehre Willen!

Meine Kinder, Sohn wie auch Tochter, werden von Anfang an lernen müssen, Verantwortung für sich selbst zu übernehmen. Diese "kleine" Freiheit kann man den Menschen doch wenigstens zugestehen, oder?

Gökcen
28.06.06, 22:07
Die Moderne fängt im Kopf an... und ja , auch dies ist ein Teil , Gökcen.

Und ich sprach hier nie von Erlaubnis, sondern von der Art und Weise, wie man mit dem Thema umgeht. Schau Dir doch mal die Gesellschaft an! Die machen alles an einem kleinen Stück Haut fest. Entweder das Mädchen ist Jungfrau und damit der Stolz der Familie oder sie ist es nicht und damit die Schande aller.

Ich will es noch nicht mal Tradition nennen, denn unter diesen Begriff fasse ich lieber positive Aspekte.

Und ich verlange nicht, dass sich die Mädchen mit 13 schon den Männern ausliefern, ganz im Gegenteil! Aber ab einem Gewissen Alter sind die Kinder nun mal selbst in der Lage über ihren Körper zu bestimmen!

Sahika
ich denke da anders. Jeder soll selbst über sein Sexualleben bestimmten, soll mir egal sein, aber ich finde es wichtig das eine Frau vorallem sich schützt. Es geht nicht um das Stückchen Haut sondern um die Frau selbst. Was für ein Selbstwertgefühl hat eine Frau die sich einem Typen hingibt und dann verlassen wird? Dann kommt der nächste, dann der nächste. Wo endet das? Sind jetzt Frauen die bis zur Ehe , auch wenn die Ehe erst mit 30 stattfindet, Jungfrau bleiben zurückgeblieben und nicht modern?

Sahika26
28.06.06, 22:12
Sahika
ich denke da anders. Jeder soll selbst über sein Sexualleben bestimmten, soll mir egal sein, aber ich finde es wichtig das eine Frau vorallem sich schützt. Es geht nicht um das Stückchen Haut sondern um die Frau selbst. Was für ein Selbstwertgefühl hat eine Frau die sich einem Typen hingibt und dann verlassen wird? Dann kommt der nächste, dann der nächste. Wo endet das? Sind jetzt Frauen die bis zur Ehe , auch wenn die Ehe erst mit 30 stattfindet, Jungfrau bleiben zurückgeblieben und nicht modern?

Gökcen, Du verstehst mich nicht. Ich sage nicht, dass die Frauen sich den Männern ausliefern sollen! Ich schreibe hier von der Verantwortung die jeder für sich selbst zu tragen hat und damit auch die Entscheidungsbefugniss zum größten Teil bei der Person liegen muss. Wie kann man es gutheissen, dass sich in Familien sogar der letzte Onkel oder die letzte Tante für das Jungfernhäutchen der Nichte interessiert? Und gerade das ist doch Gang und Gebe in der Türkei. Kommt raus, dass man mit einem!!! Mann Geschlechtsverkehr hatte, wird damit die GANZE Familienehre zerstört! Les doch einfach mal die türkischen Zeitungen, wie oft darüber berichtet wird.

Nicht der Onkel, die Tante, die Eltern, der Bruder, Schwester, Haustier oder sonst wer bestimmt über die Entscheidung des Menschen, sondern der Mensch selbst.

Und die Frau muss lernen, sich selbst zu schützen und sie muss frei sein in ihren Entscheidungen, ohne gleich Angst haben zu müssen, dass man sie steinigt!

Gökcen
28.06.06, 22:18
Gökcen, Du verstehst mich nicht. Ich sage nicht, dass die Frauen sich den Männern ausliefern sollen! Ich schreibe hier von der Verantwortung die jeder für sich selbst zu tragen hat und damit auch die Entscheidungsbefugniss zum größten Teil bei der Person liegen muss. Wie kann man es gutheissen, dass sich in Familien sogar der letzte Onkel oder die letzte Tante für das Jungfernhäutchen der Nichte interessiert? Und gerade das ist doch Gang und Gebe in der Türkei. Kommt raus, dass man mit einem!!! Mann Geschlechtsverkehr hatte, wird damit die GANZE Familienehre zerstört! Les doch einfach mal die türkischen Zeitungen, wie oft darüber berichtet wird.

Nicht der Onkel, die Tante, die Eltern, der Bruder, Schwester, Haustier oder sonst wer bestimmt über die Entscheidung des Menschen, sondern der Mensch selbst.

Und die Frau muss lernen, sich selbst zu schützen und sie muss frei sein in ihren Entscheidungen, ohne gleich Angst haben zu müssen, dass man sie steinigt!Ja natürlich geht es niemanden was an was ein Mensch mit seinem Leben anstellt, aber relisiöse Eltern und Menschen legen eben Wert darauf bis zur Ehe Jungfrau zu bleiben. und ich denke wenn wir für unsere Meinung verständnis wollen sollten wir auch die anderen Meinungen akzeptieren auch wenn sie nicht unseren Vorstellungen entsprechen.

Trakyali
28.06.06, 22:39
Ich finde, dass es auch auf das Alter ankommt!
Wenn man sich Dtschl. so anschaut, dann ist GV schon mit 15 Jahren normal.
Definitiv ein Fehler, den dann die Kinder ausbaden müssen.
Aber wenn eine FRAU für sich selber sorgen kann, dann hat sie alles Recht der Welt, dass zutun und lassen, was sie will, auch in der Türkei.

Ich schreibe das, weil in Dtschl. eine 15 Jährige GV mit einem 20 Jährigen haben kann und dabei noch vom Recht gedeckt wird!
Bei all der Diskussion, sollte auf eine derartige Entartung geachtet werden.

Nicht alles was hier in Dtschl. unter persönl. Freiheiten kursiert, fördert den Schutz des Individuums.
Es fördert sogar die Ausbeutung von Frauen, bloß wirkt es "moderner" und "demokratischer"!

CaNDoSt
28.06.06, 23:54

Und die Frau muss lernen, sich selbst zu schützen und sie muss frei sein in ihren Entscheidungen, ohne gleich Angst haben zu müssen, dass man sie steinigt!

Ou Mann, bi tek feministler eksikti basimizda :rolleyes:

CaNDoSt
28.06.06, 23:56
Sahika

Das frage ich euch schon seid 92 Stunden ?:rolleyes:

zübeyde
28.06.06, 23:59
Ou Mann, bi tek feministler eksikti basimizda :rolleyes:

Yooo , sen de varsin ya ! ;)

Gök Türk
29.06.06, 00:00
Yooo , sen de varsin ya ! ;)

Bizim Efe bu Forum'da Feminist hareketine en çok hizmet eden kişi ama haberi yok... ;)

Gökcen
29.06.06, 00:02
efe

du musst aber ein inhaltloses leben haben wenn du die stunden zählst in denen du hier rumkeifst:D

zübeyde
29.06.06, 00:02
Bizim Efe bu Forum'da Feminist hareketine en çok hizmet eden kişi ama haberi yok... ;)

Bizden yani ! :aferin:

CaNDoSt
29.06.06, 00:03
efe

du musst aber ein inhaltloses leben haben wenn du die stunden zählst in denen du hier rumkeifst:D

OFFTOPIC!!!

Gök Türk
29.06.06, 00:06
Bizden yani ! :aferin:

Biz başka türlü hizmet ediyoruz. Hatta Efe'nin mücadelesi daha verimli bence.

Gökcen
29.06.06, 00:07
OFFTOPIC!!!und nu? möchtest du uns den grund deiner zig sperrungen nennen?

CaNDoSt
29.06.06, 00:08
und nu? möchtest du uns den grund deiner zig sperrungen nennen?
Ich habe keine Ahnung wovon du redest !

Gökcen
29.06.06, 00:09
Ich habe keine Ahnung wovon du redest !:)

deryatulga
29.06.06, 15:18
http://www.yenisafak.com.tr/images2/yazarlar/fehmi_koru.jpg Fehmi KORU
f.koru@yenisafak.com.tr Ne sınavı?
Evlilik dışı ilişkileri, hatta evlenmeden çocuk sahibi olmayı muhafazakârlar da savunmalı mı?
İlk bakışta insanı sersemletecek kadar ters gelen bir beklenti bu. 'Muhafazakâr', adı üstünde, 'topluma ait değerleri korumaktan yana olan' demek; bu anlamın düşünce hayatına ve siyasete yansıyan yönü de pek farklı değildir. Muhafazakâr, en kısa anlamıyla, dünyada belli bir 'ahlâkî düzen' olduğuna ve bu düzenin korunması gerektiğine inanan insandır.
Tanımdaki anahtar sözcük, tahmin edilebileceği üzere, 'ahlâkî' sözcüğü... 'Oksimoron' (zıtların tevhidi) gibi görünse bile, 'muhafazakâr' bir demokrattan, hatta ekonomik anlamda liberalizmi savunan bir muhafazakârlıktan söz etmek mümkündür; ancak konu 'ahlâk' alanına geldiğinde, muhafazakâr kişinin gerçek tavrı belirginleşir. Muhafazakâr olma iddiasındakiler arasından 'aykırı davrananlar' çıkmaz mı, çıkabilir elbette; ancak geçtiğimiz yıllarda Amerikalı ünlü muhafazakâr Bill Bennett'in kumar hastalığı öğrenildiğinde patlayan tartışmaların ortaya koyduğu gibi (http://www.slate.com/id/2082526/), bu durum insanları 'şok' eder...
Bir muhafazakarın, evlilik dışı ilişkileri ve evlenmeden çocuk sahibi olmayı savunması beklenemez; savunduğu taktirde artık onun muhafazakârlığından söz edilemez. Bir muhafazakârdan talep edilebilecek en ileri tavır, kendisininkinden farklı -aykırı- görüşlerin de savunulabileceğini kabul etmesidir. Bu tavır da zordur, ama Türk muhafazakârlığı nicedir bu tavrı benimsemiş durumda. Muhafazakârlarımızın önemli bir bölümü, en aykırı görüşlerin özgürce savunulabilmesi konusunda girdikleri nice sınavdan alınlarının akıyla çıkmış bulunuyorlar.
Bu konuya girmemin sebebi, Gülay Göktürk'ün Bugün gazetesinde çıkan 'Muhafazakârların Bam Teli' başlıklı yazısı (http://www.bugun.com.tr/bugunhaber/yazardetay.asp?id=4546) oldu. "Kadınlar evlilik dışı çocuk doğurmaktan korkmasın" diye yazdığı ve 'gayr-ı meşru çocuk' kavramını sorguladığı için Basın Konseyi tarafından kınanan bir Milliyet yazarını ele aldığı yazısında, Gülay Göktürk, eğer yanlış anlamadıysam, muhafazakârları yazarın görüşlerine sahip çıkmaya çağırıyor...
Sorun, Milliyet yazarının 'aykırıyı savunabilmesi' özgürlüğüyse, yazar yazısını yazmış ve muhafazakâr kesimden hiç ses çıkmamış işte.
Dikkat edin, "O görüşler de savunulabilsin" demiyor Gülay Göktürk, görüşlerin muhafazakârlar tarafından savunulmasını istiyor. Okuyalım: "Bu konu, Ece Temelkuran'dan ziyade, aile değerlerine önem veren geniş muhafazakâr kesim açısından bir 'sınav' değeri taşıyor. Muhafazakâr kesimin bu 'tahammül sınavı'ndan başarıyla çıkması, bizim kendimize özgü koşullarımız yüzünden, dünyanın diğer ülkelerine göre Türkiye'de daha da büyük önem taşıyor."
'Bize özgü koşullar' uzun yıllardır tartışageldiğimiz 'yaşam tarzı' ile ilgili konular. Ülkemizde muhafazakâr bir iktidar var ve dört yıldır bu alanda hiçbir vukuatı yok ama yine de sayıca çokluğun verdiği haklılık duygusuyla 'yaşam tarzı'na müdahale etmesinden endişelenenler bulunuyor. Başı örtme özgürlüğünü savunanlar açısından 'sınav değeri' taşıyan da buymuş. "İşte bu yüzden" diyor Gülay Göktürk, "Evlilik dışı çocuk doğurmanın savunulması gibi bir noktada muhafazakâr kesimin kanaat önderlerinin, basın kuruluşlarının ne diyeceklerini merak ediyorum."
İyi de, sözgelimi ben, duruşuma aykırı böyle bir görüşü neden savunayım ki? Evlilik kurumuna önem veriyorum ve çocuğun kadın ile erkeğin yasal birlikteliğinden meydana gelmesini doğru buluyorum. Sahip olduğum görüşler beni ülkemdeki muhafazakâr çoğunluğun içine yerleştirdiği için temel ilkelerime aykırı bir tavır almamı benden beklemek insafsızlıktır.
Türkiye'de fiilî durum 'muhafazakâr müsamahasını' yeterince yansıtıyor zaten: Muhafazakârlar tasvip etmese, doğru bulmasa da, evlilik dışı ilişkiler engel tanımadan devam ediyor ülkemizde, evlilik dışı birlikteliklerin ürünü çocuklar da nüfusa kaydediliyorlar...
Başörtüsü özgürlüğü üzerinde mutabakata ulaşmak için başka ne 'sınavlar' var acaba? Yoksa yine sınıfta mı kaldık?