Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Sizce En Güzel Meslek Hangisidir Ve Sizce Onu Güzel Yapan Nedir?
ayyıldız66
16.11.06, 21:12
Bir Sorayim Dedim:
Bir Sorayim Dedim:
Severek yapacagin her meslek iyidir. Mesleginde basarili olman icin, o meslegi sevmen ve benimsemen gerekir. Kalici basarinin yolu budur.
Severek yapacagin her meslek iyidir. Mesleginde basarili olman icin, o meslegi sevmen ve benimsemen gerekir. Kalici basarinin yolu budur.Aynen ben yazacaktim, sen benden hizli davrandin ;-)
bence en güzel meslek diye birsey yok
herkesin ilgi alani baskadir ve her meslek güzeldir
kisi meslegini önemsemelidir ve onu en iyi sekilde yapmaya calismalidir
ben 'traumjob'um.....
hmmmm.....
güzel soru :)
.................
.................
.................
Bir Sorayim Dedim:
Du scheinst hinsichtlich deiner Zukunft ja ziemlich unentschlossen zu sein.
Lustige Threads, die du da eröffnest. :brüll:
ayyıldız66
18.11.06, 17:57
das spielt keine rolle, ob ich unentschlossen bin. und kannst du mir mal sagen, warum meine threads lustig sein sollen, iyisini sen göster bize burda. bir tek sana özel hazirlanmis site mi burasi ki. burada herkes yazilmis yazilari okuyor, fikir danisiyor. koca kari gibi laf yetistirme sen bana.
das spielt keine rolle, ob ich unentschlossen bin. und kannst du mir mal sagen, warum meine threads lustig sein sollen, iyisini sen göster bize burda. bir tek sana özel hazirlanmis site mi burasi ki. burada herkes yazilmis yazilari okuyor, fikir danisiyor. koca kari gibi laf yetistirme sen bana.
reg dich mal ab :rolleyes:
Du scheinst hinsichtlich deiner Zukunft ja ziemlich unentschlossen zu sein.
Lustige Threads, die du da eröffnest. :brüll:
Also ich muß gestehen, daß ich diesen Thread mit großem Interesse gelesen habe. Obwohl ich bereits einen Beruf habe, aber diesen später mit einem Nebenberuf, der mich im nachhinein sehr gepackt hat, ergänzte. Die Interessen verändern sich, auch im Beruf. Und man selber verändert sich ja auch.
Insofern ist es ein Thread glaube ich, wo viele Leute zum Nachdenken angeregt werden könnten.
Nicht alle Threads müssen uns ja interessieren. Z.B. fand ich Deinen Kopftuchthread uninteressant. Auch die Fragen.
Aber wieder: Interessen sind verschieden.:lach:
ben hep pilot yada doktor olmak isterdim
biri notum yüzünden olmadi digeride gözüm yüzünden.
bende ögretmen olmaya karar verdim-genc insanlara yardim etmek, birseyler ögretmek ve hayata adim atmalarinda yardimci olabilmek icin
ama her meslek kendine göre güzeldir, senin neyi istedigine ve neyi sevdigine bagli
Kemal Kara
18.11.06, 18:14
bir tek sana özel hazirlanmis site mi burasi ki.koca kari gibi laf yetistirme sen bana.
:brüll: koca kari :brüll: