Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Türkiye'de Evli Eşcinseller Var!
Uluslararası Lezbiyen ve Gay Birliği Genel Sekreteri Kürşat Kahramanoğlu, "Türkiye, evli ve çocuklu ancak eşcinsel erkek konusunda dünyada bir numara" iddiasında bulundu.
ESKİŞEHİR’de düzenlenen 12’nci Ulusal Sosyal Psikiyatri Kongresi’nde konuşan Uluslararası Lezbiyen ve Gay Birliği Genel Sekreteri Kürşat Kahramanoğlu, ‘Türkiye, evli ve çocuklu ancak eşcinsel erkek konusunda dünyada bir numara’ iddiasında bulundu.
Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Ana Bilim Dalı tarafından düzenlenen ve 4 gün süren kongre sona erdi.
Kongrede konuşan Kahramanoğlu, psikiyatristlerin yıllarca eşcinselliği hastalık olarak görüp iyileştirmeye çalıştıklarını söyledi. Türkiye’de çok sayıda evli erkeğin eşcinsel beraberliklerinin olduğunu öne süren Kürşat Kahramanoğlu şÃ¶yle konuştu: ‘Türkiye eşcinsellik konusunda ne Avrupa gibi aydınlanmış ne de Doğu’daki İslam ülkeleri gibi ceza uyguluyor. Ayrıca Türkiye’de evli, çocuklu, itibar sahibi erkekler haftada birkaç defa gaylerin gittiği kulüplere gidiyorlar.’
www.aktifhaber.com (http://www.aktifhaber.com)
Ben haberi ilk önce yanlis anladim, yani 2 escinselin birbiriyle evli oldugunu düsündüm, cogu avrupa ülkelerinde uygulandigi gibi.
Türkiyede "outing" dedikleri sey hala cok zor, o yüzden evli olmalari normal bir sey, evli olmayan erkekleri, escinsel olmasa bile, bazen escinsel saniyorlar....escinsellerin eslerine cok aciyorum!
Uluslararası Lezbiyen ve Gay Birliği Genel Sekreteri Kürşat Kahramanoğlu, "Türkiye, evli ve çocuklu ancak eşcinsel erkek konusunda dünyada bir numara" iddiasında bulundu.
ESKİŞEHİR’de düzenlenen 12’nci Ulusal Sosyal Psikiyatri Kongresi’nde konuşan Uluslararası Lezbiyen ve Gay Birliği Genel Sekreteri Kürşat Kahramanoğlu, ‘Türkiye, evli ve çocuklu ancak eşcinsel erkek konusunda dünyada bir numara’ iddiasında bulundu.
Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Ana Bilim Dalı tarafından düzenlenen ve 4 gün süren kongre sona erdi.
Kongrede konuşan Kahramanoğlu, psikiyatristlerin yıllarca eşcinselliği hastalık olarak görüp iyileştirmeye çalıştıklarını söyledi. Türkiye’de çok sayıda evli erkeğin eşcinsel beraberliklerinin olduğunu öne süren Kürşat Kahramanoğlu şÃ¶yle konuştu: ‘Türkiye eşcinsellik konusunda ne Avrupa gibi aydınlanmış ne de Doğu’daki İslam ülkeleri gibi ceza uyguluyor. Ayrıca Türkiye’de evli, çocuklu, itibar sahibi erkekler haftada birkaç defa gaylerin gittiği kulüplere gidiyorlar.’
www.aktifhaber.com (http://www.aktifhaber.com)
Ben haberi ilk önce yanlis anladim, yani 2 escinselin birbiriyle evli oldugunu düsündüm, cogu avrupa ülkelerinde uygulandigi gibi.
Türkiyede "outing" dedikleri sey hala cok zor, o yüzden evli olmalari normal bir sey, evli olmayan erkekleri, escinsel olmasa bile, bazen escinsel saniyorlar....escinsellerin eslerine cok aciyorum!
ya escinsellik zaten artik con normal bizim ülkemizde ve milletimizde yani normal dedigim elbetde ters tepkiyle karsilasiyo escinseller ama sonucda almanyada türklerin düzenledigi escinsel partileri var!yada kölnde christopher street day de türkleri cok görebiliyosun..bence escincellik hastalik degil, ama bir türk ailesi icinde kabullenmesi güc bisey, sonucda yillardir kötü bisey olarak görülüyo..o yüzden escinsel olupda evlenip sonra ayrilanlari ben bile cok duydum..allah kimsenin basina vermesin , hele hele bir anne baba icin cok kötü bir durum olsa gerek cocugunun escinsel olupda toplumda dislanmasi
KarmanCorman
07.06.05, 20:01
Yani Türkiye escinsellike karsi tepkiller cok tuhaf!
Bir yanda,
Bülent Ersoy, Zeki Müren gibiler Türkiyenin gelmis gecmis en büyük starlariydi!
Izmirde mesella cok dönme gezer, hic kimseyi rahatsiz etmez, normal durumuna gelmis!
Öte yanda,
Escinseller Türkiyede kendilerini "outen" yapamiyorlar, öyle evli cocuklu escinseller var, ortaya cikmasin diye!
Yani Türkiye escinsellike karsi tepkiller cok tuhaf!
Bir yanda,
Bülent Ersoy, Zeki Müren gibiler Türkiyenin gelmis gecmis en büyük starlariydi!
Izmirde mesella cok dönme gezer, hic kimseyi rahatsiz etmez, normal durumuna gelmis!
Öte yanda,
Escinseller Türkiyede kendilerini "outen" yapamiyorlar, öyle evli cocuklu escinseller var, ortaya cikmasin diye!
ender, yazdiklarina katiliyorum..
keske, escinsellik olmasa..toplumun mental yönden saglikli devam etmesi icin, aile sarttir diye düsünüyorum.
hicbir sey anne/baba/cocuk üclüsünün yerini alamaz..
yukarida keske diye yazdigimi tekrar belirteyim..
KarmanCorman
07.06.05, 20:29
hicbir sey anne/baba/cocuk üclüsünün yerini alamaz..
.
Ja so sehe ich das auch!
Aber ich hab auch kein Problem damit wenn jmd. homosexuell ist, sowas ist ja jedem selber überlassen, nur sehe ich nicht ein das diese Leute dann heiraten müssen/dürfen!
Ja so sehe ich das auch!
Aber ich hab auch kein Problem damit wenn jmd. homosexuell ist, sowas ist ja jedem selber überlassen, nur sehe ich nicht ein das diese Leute dann heiraten müssen/dürfen!
peki ya sizin cocugunuz escinsel olsa( " allah korusun") ne yaparsiniz ?
KarmanCorman
07.06.05, 20:45
Ja gute Frage, was soll man schon machen sein eigenes Kind verstossen?
Wohl kaum, ich müsste es wahrscheinlich Akzeptieren!
Aber ich glaube auch das sowas schon mit der Erziehung des Kindes zu tun hat, also vielleicht das Verhältniss zwischen Vater-Sohn oder Mutter-Tochter!
Bin zwar kein Experte aber vielleicht kann uns da ja mal jmd. weiterhelfen!
Ich würde mich fragen was ich bei der erziehung falsch gemcht habe oder die Mutter, denn meistens sind die Mütter schuld wenn das Kind homosexuell wird.
Ja gute Frage, was soll man schon machen sein eigenes Kind verstossen?
Wohl kaum, ich müsste es wahrscheinlich Akzeptieren!
Aber ich glaube auch das sowas schon mit der Erziehung des Kindes zu tun hat, also vielleicht das Verhältniss zwischen Vater-Sohn oder Mutter-Tochter!
natürlich kann man sein kind nicht verstoßen o senin kanin canin. ich persönlich mir wäre die gesellschaft egal!schließllich ist mein kind mir wichtiger als die menschen die es verstoßen!
es wäre ein harter schlag, keine frage, aber ich würde mit meinem kind reden und verstehenw arum es so eine entscheidung getroffen hat!
ich denke mit der erziehung hat es nur teilweise etwas zutun aber das kind kann eben manchmal nicht die gefühle zuordnen und wenn mein kind mit 13 14 sagt ich bin homosexuell hemenpisikologa götürüp konusmasini isterim ama eger bana 20 21 yasinda bunu derse kabullenirim sonucda kocaman insna olmus
Ich würde mich fragen was ich bei der erziehung falsch gemcht habe oder die Mutter, denn meistens sind die Mütter schuld wenn das Kind homosexuell wird.
king turek
das ist nicht immer der fall meistens wird das kind einfach zu sher von den emotionen gelenkt und entscheidet sich so ohne das die eltern was dafür können
ich habe einen schwulen kollegen der türke ist und er wurde richtig türkisch erzogen und man hat ihm auch alles soweit beigebracht aber er meint eben das er den draht zu frauen emotional nicht findet und männer für ihn interessanter sind
KarmanCorman
07.06.05, 20:54
Also das versteh ich nun gar nicht, die Mütter sind meistens Schuld?
Was willste du denn damit sagen?
bu konuya iki yönden bakmak gerekir.
1-psikolojik olarak, aslinda escinsel olmayip, kendilerini escinsel olarak görenler..bunlarin durumu cok zor..psikolog yada terapist yardimi ile tedavi edilmeleri imkani var..ve muhakkak tedavi edilmeleri gereklidir..
bunlarin bir kismi, baslarindan gecen bir olay vs. yada, kendi cinselliklerine güvenemedikleri icin, kendilerini escinsel sanarlar..ve escinsel olarak da mutlu olma imkanlari cok azdir.
2-cinsel olarak, gercekten escinsel olanlar..bunlar, ya kendilerini saklarlar, yada kendilerin ifade ederken agressif davranirlar..iste bu durumda, onlara hosgörü ile davranmak gerekmektedir.olduklari gibi kabullenmek gerekir..degistirmeye calismamak gerekir...
bunlarin disinda travesti konumunda olanlar vardir..travestilik, kesinlikle bir hastaliktir ve psikolojik destekli cerrahi müdahale gerektirir..aksi takdirde, huzurlu ve mutlu olma imkanlari yoktur.
gene bunlarin disinda , escinselligin degisik türleri verdir ama herbiri ayri ayri incelenmesi gereken konular oldugu cin, konuyu dagitmayayim.
Also das versteh ich nun gar nicht, die Mütter sind meistens Schuld?
Was willste du denn damit sagen?
Naja, es gibt Mütter die ihre Söhne wie Mädchen erziehen. Sie lassen ihre Söhne Frauenkleider vor ihren Freundinnen anziehen und schminken sie, weil sie es süß finden, wenn kleine Jungs so angezogen sind. Dazu machen sie noch Fotos. Vielleicht klingt das komisch, aber solche sachen führen dazu, das das Kind sich später weiblicher verhält und eventuell schwul wird.
Aber wie Gökcen schon schrieb kann es auch andere Gründe haben.
anne babalara ve anne baba adaylarina acizane tavsiyem.
bebeklikten 7 yasina gelene kadar;
kiz cocuklarina kirmizi ve tonlari, erkek cocuklara mavi ve tonlari renklerde giyim esyasi alin....
Naja, es gibt Mütter die ihre Söhne wie Mädchen erziehen. Sie lassen ihre Söhne Frauenkleider vor ihren Freundinnen anziehen und schminken sie, weil sie es süß finden, wenn kleine Jungs so angezogen sind. Dazu machen sie noch Fotos. Vielleicht klingt das komisch, aber solche sachen führen dazu, das das Kind sich später weiblicher verhält und eventuell schwul wird.
Aber wie Gökcen schon schrieb kann es auch andere Gründe haben.
ich hab als kind auch mit autos gespielt hatte nie kleider an hatte mehr jungs als freunde als mädchen und bin trotzdem heterosexuell, genauso wie mein gleichaltriger cousins oda bebeklerle oynardi hatte nur weibliche cpusinen und schwestern um sich und hat jetzt einen sohne und is verheiratet du kannst das nicht pauschalisieren
wo kommen wir da hin wenn mädchen nur mit puppen und jungs nur mit autos spielen
ich hab als kind auch mit autos gespielt hatte nie kleider an hatte mehr jungs als freunde als mädchen und bin trotzdem heterosexuell, genauso wie mein gleichaltriger cousins oda bebeklerle oynardi hatte nur weibliche cpusinen und schwestern um sich und hat jetzt einen sohne und is verheiratet du kannst das nicht pauschalisieren
wo kommen wir da hin wenn mädchen nur mit puppen und jungs nur mit autos spielen
@gökcen
bu yüzden degisime ugramak mecburiyeti yok elbette, amma, eger "auf der kippe" de olan varsa, etkisi olur..
elbette tek sebeb bu degil.
@arkadaslar
benim yazdigim iki degisik "escinsel" konusunu tekrar okumanizi tavsiye ederim..
KarmanCorman
07.06.05, 21:11
anne babalara ve anne baba adaylarina acizane tavsiyem.
bebeklikten 7 yasina gelene kadar;
kiz cocuklarina kirmizi ve tonlari, erkek cocuklara mavi ve tonlari renklerde giyim esyasi alin....
Da gibt es eine Dokumentationsreihe von BBC-Exklusiv zu, die wollen auf 20 Jahre die Entwicklung von mehreren Menschen beachten.
Also von Geburt an bis zum 21 Lebensjahr, inwieweit das soziale Umfeld einfluss auf die Kinder hat.
Da wurde zum Beispiel ein Test gemacht, jedes der Kinder, die waren so 2 Jahre alt, sollte sich eins von mehrere Spielzeugen aussuchen, als sich ein Junge eine Puppe nehmen wollte hat der Vater ihm stattdesseb ein Auto gegeben, also spielt auch sowas eine Rolle?
Das sich bei der Erziehung der Kinder also auch nach den Vorstellungen der Gesellschaft angepasst wir! Jungs tragen blau, Mädchen pink!
KarmanCorman
07.06.05, 21:17
Trotzdem wuerd ich meinem Sohn kein pinkes Kleid anziehen!
Meine Cousine war auch so. Sie hat sich auch immer wie ein Junge benommen, aber nach der Pubertät änderte sich das. Aber es ist was anderes wenn die Eltern die Kinder so erziehen. Also das der Vater die Tochter wie einen Sohn erzieht, weil er nie einen Sohn hatte oder eine Mutter den Sohn wie eine Tochter erzieht. Das kommt oft vor.
Aber natürlich hast du recht, man kann das nicht pauschalisieren.