Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Sallama hikayler
Türk milleti abartmalariyla ve sallamsiyla mehsurdur :D
bende iki misal.....
bir arkadas antramana gitmek istemis, agirliklarini unutmus. ücüncü katdaki annesine seslenmis, annesi 10kg(!) agiliklarini balkondan atmis oda tumus!!! :D
bunu bir arkadasdan duydum: kuzeni hakkaride SAT komandosuymus.......acaba Hakkaride hangi suyun altinda taaruz ediyor bu kuzen? :D:D
bizim bir arkadas geldi bigün diyo
ich hatte krebs so alda dann bin ich krankenhaus gegangen die haben spritze gemacht war sofort weg :rolleyes: dummschwätzer iste
bizim bir arkadas geldi bigün diyo
ich hatte krebs so alda dann bin ich krankenhaus gegangen die haben spritze gemacht war sofort weg :rolleyes: dummschwätzer iste
Und dabei hat er noch letztens erzählt, dass er AIDS hatte.
PS: Die Krankheit wurde natürlich mit einer Spritze sofort geheilt.
Aber am besten finde ich diesen Witz, der diese Übertreibung von uns eigentlich ganz gut darstellt.
"Yüz bin kere dedim sana sallama diye" :D
Bir Bar da Üc Fare Kafayi cekiyorlarmis.Biri Alman,biri Fransiz,biri Türk
Alman Fare Birasindan bir Firt cekip baslamis atmaya:Ben ' demis ' ne zaman evde zeyir bulsam Toplarim.Bu zeyiri Kahveme Koyarim, acayip kafa yapar!
Bunun üzerine Fransiz Fare sarabindan bir yudum almis ve baslamis atmaya: Ben ne zaman Kapan Görsem altina Yatar kas yaparim arkasindanda Peyniri yerim' demis.
Bunu duyan Türk Fare fena sinirlenmis,Rakisini birden devirmis ve söyle demis:Ben sizinle urasamam.Simdi eve gidip Kediyi Mikmem lazim .
der hammer:
Bir arkadas Mersin/Tasucundan Jetski ile Kibris rum kesimine gitmis, orda oto radyo calmis ve geri dönmüs. :D
1. Ein jetski hat max treibstoff für 1,5 stunden(wenn nicht noch weniger)! Er wäre also bei max. 1/3 der strecke hängen geblieben.
2. oto radyo calmak icin neden rum tarafina gidyor?
3. bunun gibi tipler bizi enayimi saniyor?
ich finds auch immer wieder ulkig das 18 jährige türken mit bmw´s durch die city düsen und behaupten sie hätten ab dem 14. lebensjahr gearbeitet und ihn sich SELBST gekauft :))
palavracilar
sallamak bazen toplumun fantazi gücü ile ilgilidir..ve bazen faydalidir..insan beyninin bos durmayip calismasini saglar:D
bunu bir arkadasdan duydum: kuzeni hakkaride SAT komandosuymus.......acaba Hakkaride hangi suyun altinda taaruz ediyor bu kuzen?
In meiner Baaaaadewanne bin ich Kapitän, hipp hoi! :D:D:D
ich finds auch immer wieder ulkig das 18 jährige türken mit bmw´s durch die city düsen und behaupten sie hätten ab dem 14. lebensjahr gearbeitet und ihn sich SELBST gekauft :))
palavracilar
HALT!
Ben 15 le basladim ise anne babadan haslik alip kendi parami bankada birakiyordum. Ehliyeti bilen kendim ödedim yaaaaaaaaa! Tja als ich 18 war haben mein eltern etwas bei gesteuert und ich hab mir ein Auto gekauft!
:)
HALT!
Ben 15 le basladim ise anne babadan haslik alip kendi parami bankada birakiyordum. Ehliyeti bilen kendim ödedim yaaaaaaaaa! Tja als ich 18 war haben mein eltern etwas bei gesteuert und ich hab mir ein Auto gekauft!
:)
anadolu
ben 15yasinda calismaya basladim parami biriktirdim suan hala nachhilfe veriyorum ve ehliyetimi kendim ödüyorum ve arabayida kendim aldim:)
und ich wollte ab meinem 15. lebensjahr kein taschengeld mehr von meinen eltern.. nur meine handyrechnung und schulsachen haben sie bezahlt
anadolu
ben 15yasinda calismaya basladim parami biriktirdim suan hala nachhilfe veriyorum ve ehliyetimi kendim ödüyorum ve arabayida kendim aldim:)
und ich wollte ab meinem 15. lebensjahr kein taschengeld mehr von meinen eltern.. nur meine handyrechnung und schulsachen haben sie bezahlt
Na also passt doch! Wo ist das Problem? :)
Na also passt doch! Wo ist das Problem? :)
das problem ist, das es zu wenige von deiner und meiner sorte gibt:D