Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Türkiyenin kaderi ....
Turkiyenin gelecek 15-20 yildaki kaderi nasil sekillecenecek ?Kimine göre yakin bir zamanda AB ile ipleri koaracagiz , kimine göre Savasa girecegiz , kimine göre kanli bir ic savas bizi bekliyor yada Avrupanin super gucu olmaya aday bir ülke.Bu konuda sizler neler dusunuyorsunuz arkadaslar...
bana kalirsa bir ic savas yasayacagiz gibi geliyor bana ....
Bu hükümet yeniden secilirse bölünücez galiba.
Hangi Hükümet secilsin ozaman? Bu kadar seyi basaran bir Hükümeti ben görmedim. Her Zaman her Parti secimden önce saydi: onu yapacam bunu yapacam, ama hic bir sey yaptigi görülmedi. Bence birileri ortaöigi karistirmasa hersey cok güzel gidecek.
Arkadaslar... ise gercekci bakmaliyiz...
en iyisi beni secin :D
erdoganin ic politikasi baya güzel... ama dis politikasi 5 para etmez.
erdoganin ic politikasi neymis??? adam almis medyayi gidiyor, eh millet de kuzu gibi. kabinesi yolsuzlukarla dolu!
adam cok akilli. insanlarin gönlünü alip kendi isteyini cok güzel gerceklestiriyor. ic ve dis politikasi icin gecerli.
Ne diyorlardi? Wolf im Schafspelz :D
ich finde ihn lächerlich und halte ihn für leicht durchschaubar.
seine omnipräsens in den medien nervt total!!!!
Bisjetzt sieht alles doch sehr gut aus.
Es gibt weniger Terror, es wird mehr Wert auf die Bildung gelegt, es gibt einen anhaltenden Wirtschaftswachstum, das Zapern problem wird wahrscheinlich in nächster Zeit gelöst werden, man versteht sich besser mit seinen Nachbarn, das Land ist demokratischer als niemals zuvor usw.....
Und das in so einer kurzen Zeit!
Bisjetzt alles super Entwicklungen.
witschaft: stand by mit der imf (von Kemal dervis/ nicht akp)
arbeitslosigkeit: nachwievor hoch aber tot geschwiegen!
ZYPERN: VERKAUFT
Bildung: keine veränderung + versuche den laizismus zu unterwandern!!!
@AGM: würdest du ihn wählen??
Glaube schon das ich ihn wählen würde.
Es wurden auch wirtschaftliche Reformen durchgeführt.Zum Beispiel Senkung des höchten Steuersatzes auf 34%, wenn ich mich nicht irre.
Auch die Inflation ist sehr gefallen, die Regierung verbreitet Ruhe und Sicherheit und Stabilität.
Zypern wurde nicht verkauft.Es soll am Ende ein Föderationsstaat entstehen und von so einem Staat geht für die Türkei keine Gefahr aus.
Es werden auch immer mehr Kampagnen durchgeführt um die Menschen zu überzeugen wie wichtig die Bildung und Aufklärung ist.Es gehen immer mehr Kinder in die Schule.
Hmmmm.....wenn du meinst das er der richtige ist....aber eins kannst du mir glauben mit seiner rückgratlosen politik wird er der türkei sehr grossen schaden bringen!
quellen kann ich dir nicht geben, die zeit wird mir wohl oder übel recht geben...lol
grüsse und gute nacht
witschaft: stand by mit der imf (von Kemal dervis/ nicht akp)
arbeitslosigkeit: nachwievor hoch aber tot geschwiegen!
ZYPERN: VERKAUFT
Bildung: keine veränderung + versuche den laizismus zu unterwandern!!!
@AGM: würdest du ihn wählen??
stimmt, die meisten Reformen wurden schon vor AKP-Zeit eingeleitet, bzw. auf Papier gebracht... die AKP wurde gewählt, und musste nur noch diese Strategie weiterführen, und hat dafür den Ruhm geerntet...
dein Verweis hier auf derwisch, ist z.B. ein Beispiel.
AKP'nin pili bitiyor ve 20 sene sonra ic savasla karsilasacagiz.
Irak'ta bir Kürt devleti kurulmazsa da, bir Kürt özerk bölgesi kurulsa bile, PKKcilar hep bu bölgeyi örnek göstererek Türkiye'den bazi seyleri talep edecek.
Türkiye'nin durumu eski Yugoslavya'dan daha iyi mi olacak?
Türkiye su an bile bölünmüs:
- Türk-Kürt
- Alevi-Sünni
- Laik-Seriatci
- ...
AKP sag olsun, bu bölünme devam edecek.
Yani Türk/Kürt kardestir diye desen, Alevi ve Sünni kardes mi? Ya da laikci ve seriatci kardes mi? Birisi kardes ise digeri degildir.
RTE "din özgürlügü" icin AB'ye bas vuruyor, isine gelmeyince de AB'den sikayet ediyor.
Yani RTE vizyonsuz birisi, hedefi yok. "Din özgürlük" icin gercekten Kibris'i mi verecek?
Türk milletini bu kadar mi geri zekali saniyor?
30 sene Kibris'ta asker yerlestir ve sonunda adadan cekil.
Ya da 15 sene PKK'ya karsi savas, 35.000 insanin ölümünü izle ve sonunda Apo'yu idam etme!
Bunca sehit ailelere bunlari nasil izah edeceksin? Etmiyorsun iste, AB hayali ile avutuyorsun fakat bu hayal kirilacak ve ondan sonra halki ne ile avutacaksin Sayin RTE?