Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Neuer Terrorangriff in Istanbul
Bakırköyde patlama: 31 yaralı (http://www.ntvmsnbc.com.tr/news/369430.asp)Bakırköyde bir giyim mağazası önünde patlayan bomba 2si ağır 31 kişinin yaralanmasına neden oldu. Yaralananlar arasında 3 de polis var.
http://www.ntvmsnbc.com.tr/news/228734.jpg
İSTANBUL - Ebu Ziya Caddesi üzerindeki Marmara ve Aksoy pasajlarının önündeki çöp bidonunda meydana gelen patlama sonucu yaklaşık 31 kişi yaralandı.
Yaralılar, çevredeki Özel Acıbadem Hastanesi ile Bakırköy Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Yaralılardan ikisinin durumunun ağır olduğu bildirildi.
CERRAH: GAZ SIKIŞMASI DEĞİL
İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, Bakırköyde meydana gelen patlamaya bir patlayıcının yol açtığını bildirdi.
Ebu Ziya Caddesi üzerindeki olay yerine gelerek bilgi alan Cerrah,daha sonra yaptığı açıklamada, saat 19.00 sıralarında meydana gelen patlamada cam kırıklarından vatandaşların yaralandığını belirtti. Cerrah, Şu ana kadar aldığımız bilgilere göre 31 vatandaşımız yaralı. Bunların 2sinin durumları kritik değil, ama hastanedeler, doktordan aldığımız bilgiye göre durumları diğerlerinden biraz daha ağır dedi.
Burada görevli 3 sivil polisin de yaralandığını kaydeden Cerrah, olayda şu ana kadar ölen kimsenin olmadığını vurgulayarak, konunun yanlış aksettirilmemesini istedi.
Cerrah, bir gazetecinin Gaz sıkışması mı patlama mı? sorusuna,Gaz sıkışması değil, bir patlayıcı söz konusu yanıtını verdi.
Bombanın türüne ilişkin bir soru üzerine de Cerrah, Onu şu an tespit etmemiz mümkün değil. Bir patlama olmuş. Arkadaşlarımız çalışıyor. Alınan bilgilere göre değerlendirme yapılacaktır diye konuştu.
Celalettin Cerrah, patlamadan sonra bir kişinin kovalamaca sonucu gözaltına alınmasına ilişkin bir soru üzerine de, bu kişinin konuyla ilgili bilgi vermek üzere polise yaklaştığı sırada çevredeki vatandaşlar ve polis tarafından yanlış anlaşıldığını söyledi. Cerrah, şüpheli gibi algılanan bu kişinin görgü tanığı olduğunun anlaşıldığını kaydetti.
İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, Bakırköyde meydana gelen patlamada yaralananları hastanede ziyaret etti.
Ebu Ziya Caddesi üzerinde meydana gelen patlamada yaralanan 31 kişiden 27sinin bulunduğu Özel Acıbadem Hastanesine gelen Cerrah, burada tedavileri süren yaralılara geçmiş olsun dileğinde bulunarak, bir süre sohbet etti.
-------------------------------------------------------
Bu saldırıya sevinen tüm ahmakların Allah belasını versin!!!
Bu sefer pazar akşamı Bakırköy'de bir pasajın önünde patlatıldı bomba. Haftasonu gençlerin ve ailelerin rağbet ettiği Bakırköy'de!!!Yine
haince bir çöp bidonunun içine saklanmış.
Bombacılardan biri PKK sloganı atmak istemiş, ama
orası Bakırköy. Attırırlar mı, adama? Eşek sudan gelinceye kadar, anl&#
305;yacağınız. Teröristi polislerimiz kurtarmış, yoksa vatandaş oracıkta hallediyormuş işi.
Özür dilerim, ama dün akşamdan beri çok sinirliyim. Bu olayı nasıl soğukkanlılıkla değerlendirebilirz diye düşünüyorum ama
bu sefer yapamıyorum. Peki bizler hop oturup hop kalkıyorken, sayın (!) medyamıza ne oluyor? Bakırköy gibi yerde, bir sürü insanın yaralandığı (!) bir bombalı saldırı oluyor, adamlar düsgün bir haber yapmaya bile tenezzül etmiyor!!!! Karartma var, diye düşünmek istemiyorum. Ama gerçekler bizlerden gizleniyor...Üstlik hayatımıza kast edecek gerçekler bunlar!
dün mersindeki bayrak yürüyüsünde bir genc kiz zafer isareti yapinca MHP'liler kizi linc edeceklerdi.kiz hotel girip,kendini zor kurtardi,kisaca olay bu....
pekiiii,anlamadigim millet orada sehitler ölmez,vatan bölünmez diye haykiriyor,duygular hat safhada,sen bu cüreti nereden alipda zafer isareti yapiyorsun?bu ne kin ,ne nefret anliyamadim birtürlü!!!
millet tabi üstüne yürür...."hanimefendi"tepkisini böyle zafer isareti yaparak göstermis!
neye tepki gösteriyorsun senki?
o bayragin altinda yasiyorsun,terbiyesiz!!!
üstüne yürüdükleri zamanda,utanmadan polise siginiyorsun.
orası Bakırköy. Attırırlar mı, adama? Eşek sudan gelinceye kadar, anlıyacağınız. Teröristi polislerimiz kurtarmış, yoksa vatandaş oracıkta hallediyormuş işi.
hem bombayi koy,üstüne birde slogan atmaya kalkis. ,niye kurtarirlar anlamam.
17.04.2006 PAZARTESİ
Otobüse bomba yerleştiren terörist, özel güvenlikçi çıktı (http://www.politikcity.de/forum/)
İstanbul'da içinde hakim ve savcıların bulunduğu İETT otobüsüne bomba yerleştiren 6 kişiden Suud Aydın isimli teröristin Stratejik Güvenlik Şirketi'nden yakın koruma eğitimi alarak, güvenlikçi sertifikasına sahip olduğu ortaya çıktı. Stratejik Güvenlik Şirketi'ni, adı Susurluk kazasından sonra gündeme gelen emekli Tuğgeneral Veli Küçük ile İstanbul eski Valisi Erol Çakır birlikte kurmuştu. Beyoğlu ve Eyüp adliyelerinde çalışan hakim ve savcıları taşıyan İETT otobüsüne bomba düzeneği koyduğu iddia edilen 6 kişi, Terörle Mücadele ve İstihbarat Şube Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği operasyonla yakalanmıştı. Zanlılardan biri serbest bırakılırken, Suud Aydının da aralarında bulunduğu 5 kişi ise tutuklanmıştı. Tutuklu sanıklardan Aydın'ın VİP Güvenlik Şirketi adına Türk Telekom'un Şirinevler'deki binasında güvenlikçi olarak çalıştığı belirlendi. Aydın, Galeria'da güvenlik görevlisi olarak çalışırken şüpheli davranışları sebebiyle işten çıkarılmış. Aydının eğitim aldığı Stratejik Güvenlik Eğitim Şirketi'nin ortaklarından Nihat Kubuş, Konuyla ilgili bilgim yok. Bugüne kadar 2 bin 500'e yakın kişiye özel güvenlik eğitimi verdik. Bunların daha sonra ne yapacaklarını bilmek çok zor. dedi. Ufuk Köroğlu, İstanbul
http://www.zaman.com.tr/?hn=276685&bl=haberler&trh=20060417
TurkishWarLord
17.04.06, 15:38
dün mersindeki bayrak yürüyüsünde bir genc kiz zafer isareti yapinca MHP'liler kizi linc edeceklerdi.kiz hotel girip,kendini zor kurtardi,kisaca olay bu....
pekiiii,anlamadigim millet orada sehitler ölmez,vatan bölünmez diye haykiriyor,duygular hat safhada,sen bu cüreti nereden alipda zafer isareti yapiyorsun?bu ne kin ,ne nefret anliyamadim birtürlü!!!
millet tabi üstüne yürür...."hanimefendi"tepkisini böyle zafer isareti yaparak göstermis!
neye tepki gösteriyorsun senki?
o bayragin altinda yasiyorsun,terbiyesiz!!!
üstüne yürüdükleri zamanda,utanmadan polise siginiyorsun.
hem bombayi koy,üstüne birde slogan atmaya kalkis.?
:türk:Bütün Terröristleri insallah yakalarlar ve ömür boyu hapis verirler, ve onlari destekleyenleri de agar hapis cezalari verirler. Insallah Mehmetciklerimiz daglarda Terröristleri öldürürler yada esir alabilirler, esir alinca belki öbür Terröristlerin nerde oldugunu ögrenirler. Mehmetcigimizin Gazasi Mübarrek olsun.
Böylelerini Almanyaya vermek lazim Almanyada yapsinlar terörlerini
ottoman1299
17.04.06, 15:44
Böylelerini Almanyaya vermek lazim Almanyada yapsinlar terörlerini
PKK'nin yuvasi burasi. Burada yeterince yetisiyor zaten.
TurkishWarLord
17.04.06, 16:05
PKK'nin yuvasi burasi. Burada yeterince yetisiyor zaten.
:türk:Ganz genau, ich wohne in (NRW) Essen und Gelsenkirchen (die Stadt von Schalke 04) ist direkt nachbarstadt und in Gelsenkirchen leben voll viele Kurden. z.B. war vor ca. 2 Jahren in Gelsenkirchen (Revierpark) ein großes Kurdenfest oder so was ähnliches, aufjedenfall sind damals bis zu 25000 Pkk-Kurden in Gelsenkirchen gewesen die von überall kamen mit Öcalan Poster, Zeichen usw. und als unsere Brüder die Türken das gesehen und davon gehört hatten sind ca. 1000 Türken (Männer) dort hin gegangen und ihr könnt euch vorstellen . Es gab soweit ich gehört hatte mehr als 3000 Verletzte und die meisten waren leider Türken (Prozentual betrachtet) das normal ist also 25000 Kurden gegen ca. 1000 Türken. Ich war zu der Zeit in der Moschee die größte in Essen und einer der größten in Deutschland, aufjedenfall sah ich wie die ganzen pkk-Kurden, als ob eine Völkerwanderung währe vor der Moschee gegangen sind und die ganze Zeit die Öcalan Poster, Zeichen usw. vor uns gemacht hatten, alle Türken in der Moschee sind raus gegangen und wollten denen eine Tracht prügeln geben, aber es waren zuviele Polizisten mehrere Wagenkolonen und mussten somit feststellen wie sehr die Pkk in Deutschland als Terrororganisation gilt bzw. das die Anhänger vollkommene Meinungsfreiheit hatte. Das ist doch unfassbar oder?
ottoman1299
17.04.06, 16:10
um die brauchen wir keine angst haben. das sind alles falsche patrioten. spätestens in der 4. generation sind sie hier assimiliert!
17.04.2006 PAZARTESİ
Otobüse bomba yerleştiren terörist, özel güvenlikçi çıktı (http://www.politikcity.de/forum/) http://www.politikcity.de/forum/./images/misc/external.png
İstanbul'da içinde hakim ve savcıların bulunduğu İETT otobüsüne bomba yerleştiren 6 kişiden Suud Aydın isimli teröristin Stratejik Güvenlik Şirketi'nden yakın koruma eğitimi alarak, güvenlikçi sertifikasına sahip olduğu ortaya çıktı. Stratejik Güvenlik Şirketi'ni, adı Susurluk kazasından sonra gündeme gelen emekli Tuğgeneral Veli Küçük ile İstanbul eski Valisi Erol Çakır birlikte kurmuştu. Beyoğlu ve Eyüp adliyelerinde çalışan hakim ve savcıları taşıyan İETT otobüsüne bomba düzeneği koyduğu iddia edilen 6 kişi, Terörle Mücadele ve İstihbarat Şube Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği operasyonla yakalanmıştı. Zanlılardan biri serbest bırakılırken, Suud Aydının da aralarında bulunduğu 5 kişi ise tutuklanmıştı. Tutuklu sanıklardan Aydın'ın VİP Güvenlik Şirketi adına Türk Telekom'un Şirinevler'deki binasında güvenlikçi olarak çalıştığı belirlendi. Aydın, Galeria'da güvenlik görevlisi olarak çalışırken şüpheli davranışları sebebiyle işten çıkarılmış. Aydının eğitim aldığı Stratejik Güvenlik Eğitim Şirketi'nin ortaklarından Nihat Kubuş, Konuyla ilgili bilgim yok. Bugüne kadar 2 bin 500'e yakın kişiye özel güvenlik eğitimi verdik. Bunların daha sonra ne yapacaklarını bilmek çok zor. dedi. Ufuk Köroğlu, İstanbul
http://www.zaman.com.tr/?hn=276685&bl=haberler&trh=20060417 http://www.politikcity.de/forum/./images/misc/external.png
leute..das mal genauer gelesen?!nicht?dann tut das mal...
dies ist der grund warum ich keine kurden in der armee und sonst wo in sicherheits,politik und anderen wichtigen positionen sehen will.
wir bildn unsere eigenen mörder aus..
ehrlich gesagt..will ich überhaupt keine vermischung beider völker mehr..nicht ethisch wie auch ethnisch.
Bana kalsa bu Pkk-Sempatizanlarini Istiklal Mahkemelerinde yeniden hayata gecirip; Vatan Hainliginden cezalandiracaksin:gewalt:
z.B. war vor ca. 2 Jahren in Gelsenkirchen (Revierpark) ein großes Kurdenfest oder so was ähnliches, aufjedenfall sind damals bis zu 25000 pkk-Kurden in Gelsenkirchen gewesen die von überall kamen mit Öcalan Poster, Zeichen usw. und als unsere Brüder die Türken das gesehen und davon gehört hatten sind ca. 1000 Türken (Männer) dort hin gegangen
....
Das ist doch unfassbar oder?
Ja, schön bescheuert..... :hallo;
dies ist der grund warum ich keine kurden in der armee und sonst wo in sicherheits,politik und anderen wichtigen positionen sehen will.
ehrlich gesagt..will ich überhaupt keine vermischung beider völker mehr..nicht ethisch wie auch ethnisch.
Und staatsgebietsmäßig schon? :confused:
Du hast eine Rassistische Tendenz! Fakt ist das beide Völker seit 1000 Jahre zusammen leben und das es in diesem Zusammenhang viele misch Ehen und Kinder gibt. In der Türkei leben viele loyali Kurdischstämmige Bürger. Also nicht Allgemeinpauschalasieren und nur die Jenigen den Kampf ansagen die zu pkk beteiligt sind oder sempatizieren..
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE:türkiye:
Und staatsgebietsmäßig schon? :confused:
falsch!ich bin schon seit einiger zeit für eine endgültige abspaltung von gewissen staaten die eine mehrheitliche kurdenbevölkerung aufweisen.
ja,dank dem nicht mit terroristen verhandelndem westen und ihrer einem land aufgezwungenen "ihr werdet verhandeln" haltung bin ich dafür.
auch wenn in den letzten 100 jahren die türken VON KURDEN aus diesen mehrheitlich von türken bevölkertern staaten vertrieben und "rausgezüchtet" worden sind.
schlicht gesagt..ich bin sie satt und leid-genauso den bescheuerten westen und seiner doppelgesichtigkeit.
Du hast eine Rassistische Tendenz! Fakt ist das beide Völker seit 1000 Jahre zusammen leben und das es in diesem Zusammenhang viele misch Ehen und Kinder gibt. In der Türkei leben viele loyali Kurdischstämmige Bürger. Also nicht Allgemeinpauschalasieren und nur die Jenigen den Kampf ansagen die zu pkk beteiligt sind oder sempatizieren..
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE:türkiye:
gebe nichts mehr drauf.wielange willst du dich noch mit diesem schmarrn einlullen?
nochmal 1000 jahre aufstände,mord und terror?
rassist?habe nichts gegen juden,aleviten oder sonstige völker-ausgenommen armenier.
gegen kurden schon..1000 jahre krieg und tote...auch einen angeblichen genozid haben wir wegen ihrer agressivität auch zu verdanken als ob die hungernden nicht schon genug tote verursacht hätten damals..
trennen,dann kann sich jeder selbst -als eigenständiges land- damit befassen.
gebe nichts mehr drauf.wielange willst du dich noch mit diesem schmarrn einlullen?
nochmal 1000 jahre aufstände,mord und terror?
rassist?habe nichts gegen juden,aleviten oder sonstige völker-ausgenommen armenier.
gegen kurden schon..1000 jahre krieg und tote...auch einen angeblichen genozid haben wir wegen ihrer agressivität auch zu verdanken als ob die hungernden nicht schon genug tote verursacht hätten damals..
trennen,dann kann sich jeder selbst -als eigenständiges land- damit befassen.
Was sollen wir machen? sollen wir uns Territorial von Ost-Anatolien trennen??
Mein Schwager ist selbst Kurde und habe noch nie eine Antitürkische Aussage von ihn gehört! Zaten yapsa mihlarim Alim Alllah.. Enistemin Ailesi benden hic Farklari yok, benim gibi Vatansever ve milliyetciler..
Benim demek istedim, genelleme yapmak yanlis ve yapmamak lazim..
Allah Vatanimizi daimi Istikrar etsin
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE:türk:
Was sollen wir machen? sollen wir uns Territorial von Ost-Anatolien trennen??
Mein Schwager ist selbst Kurde und habe noch nie eine Antitürkische Aussage von ihn gehört! Zaten yapsa mihlarim Alim Alllah.. Enistemin Ailesi benden hic Farklari yok, benim gibi Vatansever ve milliyetciler..
Benim demek istedim, genelleme yapmak yanlis ve yapmamak lazim..
Allah Vatanimizi daimi Istikrar etsin
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE:türk:
ola bilir..vielleicht bin ich auch die toten satt.weiss nicht mehr wo ich sie einordnen soll.natürlich bin ich nicht gegen eine abspaltung..auch ich habe kurden als freunde..aber die mehrzahl - die nunmal gegen den staat und die türken konspirieren - lässt mich immer wieder straucheln und stimmt mich nachdenklich.
auch ich wünschte mir..das vieles anderst wäre wie es jetzt ist.
aber viele fehler wurden begangen und die wunden sind tief.
denke nicht,dass diese geschichte ein gutes ende nehmen wird.
sie sagen,dass alles was sie wollen ihre "freiheit" und "rechte" sind...die haben sie nun..mehr noch als früher.es sterben aber immer noch menschen.
also geht es ihnen garnicht um die oben genannten dinge auch nicht um eine friedliche koexistenz mit anderen.die autonome region im irak und das selbstgefühl streichelnde öl stachelt sie nochmehr auf..und es sterben dadurch nochmehr menschen.
auch wenn das blut und die grablosen gebeine unserer vorfahren auf diesem boden liegt-und in mir ein gefühl der übelkeit dadurch aufkommt-ist es besser das morden dadurch zu beenden,dass sich beide völker ein für allemal trennen.
der terror hat gesiegt in meinen augen..auch da es uns aufgezwungen wird mit dem terror zu leben..leider sogar soweit aufgezwungen-as wir mit terroristen freundlich umgehen müssen.
diese staaten die dies machen..machen dies selber nicht.diese verhandeln nicht mit "terroristen" sondern morden sie in hunderttausendfacher version.
du schreibst "ne mutlu türküm diyene" wohlwahr nenne ich mich das...wenn ich mir die "zivilisierten" länder im gegensatz dazu und IHRE reaktionen in solchen dingen betrachte schreie ich sogar es heraus:NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!
TurkishWarLord
17.04.06, 18:35
Ja, schön bescheuert..... :hallo;
:türk: Wie meinst du dass? Ich verstehe deinen Satz jetzt nicht.:confused:
TurkishWarLord
17.04.06, 18:38
ola bilir..vielleicht bin ich auch die toten satt.weiss nicht mehr wo ich sie einordnen soll.natürlich bin ich nicht gegen eine abspaltung..auch ich habe kurden als freunde..aber die mehrzahl - die nunmal gegen den staat und die türken konspirieren - lässt mich immer wieder straucheln und stimmt mich nachdenklich.
sie sagen,dass alles was sie wollen ihre "freiheit" und "rechte" sind...die haben sie nun..mehr noch als früher.es sterben aber immer noch menschen.
also geht es ihnen garnicht um die oben genannten dinge auch nicht um eine friedliche koexistenz mit anderen.die autonome region im irak und das selbstgefühl streichelnde öl stachelt sie nochmehr auf..und es sterben dadurch nochmehr menschen.
auch wenn das blut und die grablosen gebeine unserer vorfahren auf diesem boden liegt-und in mir ein gefühl der übelkeit dadurch aufkommt-ist es besser das morden dadurch zu beenden,dass sich beide völker ein für allemal trennen.
der terror hat gesiegt in meinen augen..auch da es uns aufgezwungen wird mit dem terror zu leben..leider sogar soweit aufgezwungen-as wir mit terroristen freundlich umgehen müssen.
diese staaten die dies machen..machen dies selber nicht.diese verhandeln nicht mit "terroristen" sondern morden sie in hunderttausendfacher version.
du schreibst "ne mutlu türküm diyene" wohlwahr nenne ich mich das...wenn ich mir die "zivilisierten" länder im gegensatz dazu und IHRE reaktionen in solchen dingen betrachte schreie ich sogar es heraus:NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!
:türk:Wir werden kein Stück Land abgeben niemals und wenn wir doppelt soviel Tote hätten. Sollen wir vor Terroristen Kapitulieren niemals. Wenn die EU nicht währe hätten wir diese Bande von Reudigen Hunden schon längst Vernichtet. Die Pkk hatte vorher auch nicht es geschaft uns unterzukriegen nur mit hilfe der EU ist es jetzt mehr geworden mit dem unterkriegen und Anschlägen+ein paar fehler der Regierung in der Strategie.
:türk: Wie meinst du dass? Ich verstehe deinen Satz jetzt nicht.:confused:
musel versteht sich doch nur selber...
TurkishWarLord
17.04.06, 18:43
:türk:Außerdem, wie kannst du sagen NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE die Worte von ATATÜRK und dann zu sagen der Terror hat gesiegt. In meinen Augen bist du kein Patriot, sondern jemand der sehr schnell aufgibt und aufgegeben hat, zum Glück gibt es nicht so welche Menschen wie dich an der Regierungsspitze, ansonsten würde genau das pasieren was du gesagt hast. Tut mir leid das ich dir es so sagen musste mein Freund, aber du musst auch verstehen mit deinem Text schadest du nicht nur dir selbst und deinem Patriotismus, sondern der ganzen Türkei, sofern sie es lesen werden. Bizi kimse yenemez ve yigdiramaz tamammi Kardes, kimse hic bir kimse.
:türk:Außerdem, wie kannst du sagen NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE die Worte von ATATÜRK und dann zu sagen der Terror hat gesiegt. In meinen Augen bist du kein Patriot, sondern jemand der sehr schnell aufgibt und aufgegeben hat, zum Glück gibt es nicht so welche Menschen wie dich an der Regierungsspitze, ansonsten würde genau das pasieren was du gesagt hast. Tut mir leid das ich dir es so sagen musste mein Freund, aber du musst auch verstehen mit deinem Text schadest du nicht nur dir selbst und deinem Patriotismus, sondern der ganzen Türkei, sofern sie es lesen werden. Bizi kimse yenemez ve yigdiramaz tamammi Kardes, kimse hic bir kimse.
sei froh,dass ich keine postion einnehme im staat.sonst wären einige probleme der türken nicht mehr existent.das kannst du mir glauben...
nicht ich gebe auf..sondern unsere regierung hat es schon längst.
TurkishWarLord
17.04.06, 19:55
sei froh,dass ich keine postion einnehme im staat.sonst wären einige probleme der türken nicht mehr existent.das kannst du mir glauben...
nicht ich gebe auf..sondern unsere regierung hat es schon längst.
:türk:Welche Probleme meinst du denn(Kurdenproblem)? Du hast nicht über die Regierung, sondern über dich selbst gesprochen.
Celalettin Cerrah, patlamadan sonra bir kisinin kovalamaca sonucu gözaltina alinmasina iliskin bir soru üzerine de, bu kisinin konuyla ilgili bilgi vermek üzere polise yaklastigi sirada çevredeki vatandaslar ve polis tarafindan yanlis anlasildigini söyledi. Cerrah, süpheli gibi algilanan bu kisinin görgü tanigi oldugunun anlasildigini kaydetti.
Bombacilardan biri PKK slogani atmak istemis, ama
orasi Bakirköy. Attirirlar mi, adama? Esek sudan gelinceye kadar, anliyacaginiz. Teröristi polislerimiz kurtarmis, yoksa vatandas oracikta hallediyormus isi.
polise bilgi vermek icin yaklasan kisi, slogan atan bombacimi'mis?
arkadaslar
her olaydan sonra, sinirlerimiz geriliyor.bu yüzden sükunetimizi kaybediyor olabikliriz.
ama esas böyle anlarda daha sakin olmayi denemeliyiz.
ülkemizin asi, Türkiye Cumhuriyeti.
Anayasamizda, nasil yönetilecegi belli.
Kanunlarimiz (bence) yeterli.
Kanun hakimiyetini kuracagiz.
Suclu olanlarin tepesinde, adalet terazisi duracak.
bu tür olaylari yapanlarin yandaslarindan da, sayfalarimizi okuyanlar var.onlarin kanali ile pe kaka lilara seslenmek istiyorum.
Korkak, sünepe yaratiklar gibi, cöp tenekelerine bomba koyarak, Türk Milletini, ülkemiz insanlarini korkutamazlar.
Mertce ortaya ciksinlar.Yalakalik ve kaypaklik yapmasinlar.
Ülkemizin Hakkarisinde hangi problemler varsa, denizlide de ayni problemler var.Diyarbakirda yoksullak varsa, istanbulda da var.
Ülkemizin her yöresi, hepimizindir.Bir karis topragini almaya kimsenin gücü yetmez.
Baska devletlerin politikalarina ve politikacilarina güvenmesinler.
En güvendikleri yunanistan, baslarindaki öcalani satti.yarinlarda, gene satilan kendileri olur.
Bu halka, bu ülkeye ihanet etmek iyi sonuclar vermez.
Gecmiste ihanet edenlerin düstügü duruma iyi baksinlar.gecmiste ihanet edenlerin hepsi, amerikanin usagi ve hizmetcisi oldular.
arkadaslar
her olaydan sonra, sinirlerimiz geriliyor.bu yüzden sükunetimizi kaybediyor olabikliriz.
ama esas böyle anlarda daha sakin olmayi denemeliyiz.
ülkemizin asi, Türkiye Cumhuriyeti.
Anayasamizda, nasil yönetilecegi belli.
Kanunlarimiz (bence) yeterli.
Kanun hakimiyetini kuracagiz.
Suclu olanlarin tepesinde, adalet terazisi duracak.
bu tür olaylari yapanlarin yandaslarindan da, sayfalarimizi okuyanlar var.onlarin kanali ile pe kaka lilara seslenmek istiyorum.
Korkak, sünepe yaratiklar gibi, cöp tenekelerine bomba koyarak, Türk Milletini, ülkemiz insanlarini korkutamazlar.
Mertce ortaya ciksinlar.Yalakalik ve kaypaklik yapmasinlar.
Ülkemizin Hakkarisinde hangi problemler varsa, denizlide de ayni problemler var.Diyarbakirda yoksullak varsa, istanbulda da var.
Ülkemizin her yöresi, hepimizindir.Bir karis topragini almaya kimsenin gücü yetmez.
Baska devletlerin politikalarina ve politikacilarina güvenmesinler.
En güvendikleri yunanistan, baslarindaki öcalani satti.yarinlarda, gene satilan kendileri olur.
Bu halka, bu ülkeye ihanet etmek iyi sonuclar vermez.
Gecmiste ihanet edenlerin düstügü duruma iyi baksinlar.gecmiste ihanet edenlerin hepsi, amerikanin usagi ve hizmetcisi oldular.
:aferin: dertli abi.dedigin gibi..sinirler son derece gergin.dayimin oglu oralarda kar olup gidiyor..ona birsey olursa..beni burada hic bir sey durduramaz.burayi birak..oraya ayak bastigimda insanligimi birakip gidecegim.
herdemözgür
17.04.06, 22:25
Bakırköyde patlama: 31 yaralı (http://www.ntvmsnbc.com.tr/news/369430.asp) ..................
.....
.....
-------------------------------------------------------
Bu saldırıya sevinen tüm ahmakların Allah belasını versin!!!
Bu sefer pazar akşamı Bakırköy'de bir pasajın önünde patlatıldı bomba. Haftasonu gençlerin ve ailelerin rağbet ettiği Bakırköy'de!!!Yine
haince bir çöp bidonunun içine saklanmış.
orası Bakırköy. Attırırlar mı, adama? Eşek sudan gelinceye kadar, anlıyacağınız. Teröristi polislerimiz kurtarmış, yoksa vatandaş oracıkta hallediyormuş işi.
Özür dilerim, ama dün akşamdan beri çok sinirliyim. Bu olayı nasıl soğukkanlılıkla değerlendirebilirz diye düşünüyorum ama
bu sefer yapamıyorum. Peki bizler hop oturup hop kalkıyorken, sayın (!) medyamıza ne oluyor? Bakırköy gibi yerde, bir sürü insanın yaralandığı (!) bir bombalı saldırı oluyor, adamlar düsgün bir haber yapmaya bile tenezzül etmiyor!!!! Karartma var, diye düşünmek istemiyorum. Ama gerçekler bizlerden gizleniyor...Üstlik hayatımıza kast edecek gerçekler bunlar!
Gecmiste terör.
Bu gün bu terör.
Yarin baskasi olacak.
Tanri tüm insanlari bu ilkel ve zekä özürlü insanlarin yaptigi, yaptirdigi terörden sakinsin.
Dikkatinizi cekmek istedigim konu:
Uzun bir süredir Türkiye'nin üzerine gelen Ermeniler'in savlarinin cürütülmeye köseye ssikistirilmaya basladiklari bir sirada tekrar Pekeke' ve ayrilikci teröre olayin döndürülmesidir.
Bu bize karsi yazilan senaryolarin yeni bir sahnesi.
Ancak bunu artik hepimiz anliyoruz ve
bu asagilik ve pis oyunlari gayat acik bir sekilde herkese anlatiyoruz.
Yilmadan....
Usanmadan....
Anlatmaya devam edecegiz.
Kaybeden herhalde namuslu olan bizler olmayacagiz.
Kaybendenler asagilik teröristler ve onlarin destekcileri olacak.
:türk:Bütün Terröristleri insallah yakalarlar ve ömür boyu hapis verirler, ve onlari destekleyenleri de agar hapis cezalari verirler. Insallah Mehmetciklerimiz daglarda Terröristleri öldürürler yada esir alabilirler, esir alinca belki öbür Terröristlerin nerde oldugunu ögrenirler. Mehmetcigimizin Gazasi Mübarrek olsun.
ben yine de sehitler ölmez vatan bölünmez diyorum!!!
sikiysa benim yanima da kizin biri öyle zafer isareti yaparak gelsin ben bayrak yürüyüsü yaparken!! o zaman ne polis ne de hotel falan kimse kurtaramaz onu benim elimden!!
aslinda terbiyesiz kelimesi bile az gelir öyle bir insan demicem, öyle bir mahlukata!! ne olursa olsun, hic bir zaman istedikleri yere varamiyacaklar!!
basbugumun kemiklerini sizlatmayalim!!!:türkiye: :kibris:
PKK militanları Bakırköy bombacısı çıktı
İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, kanlı eylem hazırlığındayken yakalanan 1'i bayan toplam 7 militanın, Kocamustafapaşa'da bir çöp bidonuna yerleştirdikleri bombanın patlaması sonucu 1 kişinin ölümü, 14 kişinin de yaralanmasıyla, Bakırköy'de betonarme çiçekliğin içerisine patlayıcı madde koyarak 38 kişinin yaralanmasına neden olan şahıslar olduğunu açıkladı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü binasında basın açıklaması yapan Cerrah, "08 Mayıs 2006 tarihinde, Terörle Mücadele ve İstihbarat Şube Müdürlüğü tarafından bölücü terör örgütünün yurt dışında bulunan kamplarında eğitim alarak eylem yapmak üzere ilimize gönderilen örgüt mensuplarıyla yardım ve yataklık eden şahısların yakalanmasına yönelik başlatılan operasyonel çalışmalarda 1'i bayan toplam 7 kişi yakalandı" dedi.
Cerrah, yakalanan şahıslarla birlikte 3 kilo 484 gram plastik patlayıcı, 450 gram patlayıcı madde, 1 adet tabanca, 8 adet fişek, 4 adet sahte nüfus cüzdanı, 1 adet sahte sürücü belgesi, örgütsel doküman ve şifreler ele geçirildiğini ifade etti. Adliyeye sevk edilen militanların sorguları sonucunda, İstanbul'daki 2 bombalama olayının aydınlatıldığını açıklayan Cerrah, 7 militanın 31 Mart 2006 tarihinde Kocamustafapaşa'da bir çöp bidonuna yerleştirdikleri bombanın patlaması sonucu 1 kişinin ölümü, 14 kişinin de yaralanmasına neden olan şahıslar olduğunu açıkladı.
Cerrah, 16 Nisan 2006 tarihinde Bakırköy Ebu Ziya Caddesi'nde bulunan betonarme çiçekliğin içerisine patlayıcı yerleştirerek 38 kişinin yaralanması olayını da aynı şahısların gerçekleştirdiğini ifade etti. Bölücü terör örgütüne yönelik operasyonel çalışmaların aralıksız süreceğini belirten Cerrah, "Bakırköy'deki patlamanın ardından olay yerine gittiğimde, birbirlerine sarılarak ağlayan 2 kız kardeş vardı. Çok duygulanmıştım. Onlara söz vermiştim 'yakalayacağım' diye ve sözümü tuttum" diye konuştu.
12.05.2006 - 14:12
http://www.jurnalturk.com/detay.gur?@=267637&c_id=150
PKK militanları Bakırköy bombacısı çıktı
İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, kanlı eylem hazırlığındayken yakalanan 1'i bayan toplam 7 militanın, Kocamustafapaşa'da bir çöp bidonuna yerleştirdikleri bombanın patlaması sonucu 1 kişinin ölümü, 14 kişinin de yaralanmasıyla, Bakırköy'de betonarme çiçekliğin içerisine patlayıcı madde koyarak 38 kişinin yaralanmasına neden olan şahıslar olduğunu açıkladı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü binasında basın açıklaması yapan Cerrah, "08 Mayıs 2006 tarihinde, Terörle Mücadele ve İstihbarat Şube Müdürlüğü tarafından bölücü terör örgütünün yurt dışında bulunan kamplarında eğitim alarak eylem yapmak üzere ilimize gönderilen örgüt mensuplarıyla yardım ve yataklık eden şahısların yakalanmasına yönelik başlatılan operasyonel çalışmalarda 1'i bayan toplam 7 kişi yakalandı" dedi.
Cerrah, yakalanan şahıslarla birlikte 3 kilo 484 gram plastik patlayıcı, 450 gram patlayıcı madde, 1 adet tabanca, 8 adet fişek, 4 adet sahte nüfus cüzdanı, 1 adet sahte sürücü belgesi, örgütsel doküman ve şifreler ele geçirildiğini ifade etti. Adliyeye sevk edilen militanların sorguları sonucunda, İstanbul'daki 2 bombalama olayının aydınlatıldığını açıklayan Cerrah, 7 militanın 31 Mart 2006 tarihinde Kocamustafapaşa'da bir çöp bidonuna yerleştirdikleri bombanın patlaması sonucu 1 kişinin ölümü, 14 kişinin de yaralanmasına neden olan şahıslar olduğunu açıkladı.
Cerrah, 16 Nisan 2006 tarihinde Bakırköy Ebu Ziya Caddesi'nde bulunan betonarme çiçekliğin içerisine patlayıcı yerleştirerek 38 kişinin yaralanması olayını da aynı şahısların gerçekleştirdiğini ifade etti. Bölücü terör örgütüne yönelik operasyonel çalışmaların aralıksız süreceğini belirten Cerrah, "Bakırköy'deki patlamanın ardından olay yerine gittiğimde, birbirlerine sarılarak ağlayan 2 kız kardeş vardı. Çok duygulanmıştım. Onlara söz vermiştim 'yakalayacağım' diye ve sözümü tuttum" diye konuştu.
12.05.2006 - 14:12
http://www.jurnalturk.com/detay.gur?@=267637&c_id=150
iyi yakalndi da bu habersayfasi Militan tanimlamasi yapiyor
ISTANBUL
Verletzte bei Explosion an Busbahnhof
Bei einer Explosion in der Nähe eines Busbahnhofs sind in der türkischen Stadt Istanbul mehrere Menschen verletzt worden. Nach Angaben der Polizei detonierte vermutlich eine Bombe in einem Müllcontainer.
Istanbul - Trümmerteile wurden durch die Wucht der Explosion bis zu 15 Meter weiter geschleudert. Die Polizei hat den Bereich weiträumig abgesperrt und Spezialisten zur Spurensicherung eingesetzt. Ob tatsächlich ein Sprengsatz explodiert ist, wird nun geklärt. Es bestehe auch die Möglichkeit, dass ein unter Druck stehender Behälter in der Hitze geplatzt sei. Das halten die Ermittler aber für unwahrscheinlich.
Vier Menschen wurden verletzt. Der Fernsehsender CNN-Türk meldet, einem Menschen sei bei der Explosion der Arm abgerissen worden. Laut offiziellen Angaben allerdings ist niemand schwer verletzt worden. Augenzeugen berichten, eine Frau habe eine Risswunde am Arm, ein Mann habe sich einen Schnitt unter dem Auge zugezogen, als ihn ein Trümmerteil traf.
Der Zwischenfall ereignete sich im europäischen Altstadtbezirk Eminönü. Das Viertel ist eins der belebtesten in der Innenstadt und auch bei Touristen sehr beliebt.
Wer hinter dem mutmaßlichen Anschlag steckt, ist noch völlig unklar. In der Vergangenheit haben militante Kurden, linke Extremisten und auch Islamisten bereits Anschläge in der Stadt verübt, zuletzt vor zwei Monaten, als 30 Menschen durch eine Bombe in einer Einkaufsstraße verletzt wurden. Die Polizei vermutet einer anonymen Quelle zufolge als Drahtzieher des jüngsten Attentats kurdische Rebellen mit Verbindungen zur verbotenen kurdischen Arbeiterpartei PKK, die für die Autonomie der Region im Südosten der Türkei kämpft.
Mehr als 30.000 Menschen, zumeist Kurden, sind in dem bewaffneten Konflikt zwischen der PKK und dem türkischen Staat seit Beginn der Auseinandersetzungen 1984 ums Leben gekommen. Die Europäische Union, die USA und auch die türkische Regierung stufen die PKK als terroristische Vereinigung ein.
ffr/AP/dpa/reuters/AFP
15. Juni 2006
http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,421530,00.html
hem bombayi koy,üstüne birde slogan atmaya kalkis. ,niye kurtarirlar anlamam.
Diesmal sage ich es vorher: :lach: Ich habe die gleiche Meinung auch mal vertreten (Grams-olayi etc.).
Im Zweifelsfall nennt man ein derartiges Vorgehen "Rechtsstaatlichkeit", denn wo ist die Grenze?
"Adam katil, olduruyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam subyanci, asiyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam solcu, linc ediyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Kari kocasini aldatyordu, tecavuz ediyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam uzun sacli ve kupheli, bacagini kiriyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam Allah'in kurdosu, bogazini kesiyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
Du siehst das Problem? In einem modernen Staat gibt es nun einmal die Gewaltenteilung. Das ist immer hart dann zu verstehen, wenn man tatsaechlich den einen boesen Schuldigen hat, den jeder gerne haengen sehen wuerde (Oecalan z.B.). Sobald aber der erste Unschuldige dran ist (und das passiert IMMER, siehe USA) ist das Geschreie zu Recht gross und es bilden sich Buergerrechtsbewegungen.
Man HATTE solche Zustaende schon und man will sie ganz gewiss nicht wiederhaben.
Diesmal sage ich es vorher: :lach: Ich habe die gleiche Meinung auch mal vertreten (Grams-olayi etc.).
Im Zweifelsfall nennt man ein derartiges Vorgehen "Rechtsstaatlichkeit", denn wo ist die Grenze?
"Adam katil, olduruyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam subyanci, asiyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam solcu, linc ediyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Kari kocasini aldatyordu, tecavuz ediyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam uzun sacli ve kupheli, bacagini kiriyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
"Adam Allah'in kurdosu, bogazini kesiyorduk, niye kurtarirlar anlamam."
Du siehst das Problem? In einem modernen Staat gibt es nun einmal die Gewaltenteilung. Das ist immer hart dann zu verstehen, wenn man tatsaechlich den einen boesen Schuldigen hat, den jeder gerne haengen sehen wuerde (Oecalan z.B.). Sobald aber der erste Unschuldige dran ist (und das passiert IMMER, siehe USA) ist das Geschreie zu Recht gross und es bilden sich Buergerrechtsbewegungen.
Man HATTE solche Zustaende schon und man will sie ganz gewiss nicht wiederhaben.
du hast ja recht!
wo kämen wir denn hin...
in dem moment war die emotionalität wieder über dem verstand...http://www.politikcity.de/forum/images/icons/icon11.gif!
mann hab ich mich über dieses miststück geärgert!
du hast ja recht!
wo kämen wir denn hin...
in dem moment war die emotionalität wieder über dem verstand...http://www.politikcity.de/forum/images/icons/icon11.gif!
mann hab ich mich über dieses miststück geärgert!
Keine Sorge, Verda, die Zeiten unserer "Feindschaft" sind hoffentlich ein fuer allemal vorbei. Ich denke, mittlerweile koennen wir uns gegenseitig besser einschaetzen. ;)
Es ist auch immer die Frage, wie man selber reagieren wuerde. Ob ICH in diesem Moment besonders rechtsstaatlich reagieren wuerde, ist eine andere Frage.
Nur sind diejenigen, die dafuer verantwortlich sind (die Polizei) dazu ausgebildet und haben einen Amtseid geleistet.
Auf den grossen Studentenprotesten in Berlin vor 2 Jahren waren ich und meine Frau auch dabei. Die Polizisten, die das Rathaus vor den Steineschmiessern geschuetzt haben, waren alle "eigentlich" auf unserer Seite und das haben sie auch gesagt. Sie fanden das gut, was wir hier machen und gaben uns auch in allen Punkten Recht. Einer sagt, dass es "endlich mal wieder Zeit wird, dass die Jugend auf sich aufmerksam macht".
Dann ging von linken Studenten die Diskussion aus, warum sich die Polizei dann mit Schlagstoecken zwischen uns und das Rathaus stellt.
Nunja, die Argumentation der Polizei kannst Du Dir bestimmt vorstellen.... und sie hatten einfach Recht. Auch wenn das "Herz" etwas anderes sagt, haben wir nun mal einen Rechtsstaat (und das ist auch gut so) und wir haben Leute, die dafuer BEZAHLT werden, diesen auch durchzusetzen. Auch wenn der wuetende Mob (meistens auch nur fuer ein paar Tage und in der Hitze des Gefechts) anderer Meinung ist.
21 Haziran 2006 İstanbul'da 3 PKK'lı 5 kilo patlayıcıyla yakalandı
A.A
Bombalı saldırılarda bulunmak üzere İstanbul'a gönderilen terör örgütü PKK üyesi 1'i kadın 2 kişi ile bunlara yardım ve yataklık yaptığı belirtilen 1 kişi, 5 kilo 770 gram plastik patlayıcıyla birlikte yakalandı.
İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğünden yapılan açıklamada, İstihbarat Şube Müdürlüğü ve MİT Bölge Başkanlığının da katılımıyla bölücü terör örgütünün kamplarında eğitim alarak İstanbul'a gönderilen örgüt üyelerine yönelik operasyonel çalışma başlatıldığı bildirildi.
Açıklamada, 17 Haziran 2006 tarihinde gerçekleştirilen operasyon sonucu, eylem hazırlığında oldukları anlaşılan 2 kişi ile bunlara yardım ve yataklık eden 1 kişinin yakalandığı kaydedildi.
Açıklamada, yakalanan kişilerin üzerlerinde ve evlerinde yapılan aramalarda, 5 kilo 770 gram plastik patlayıcı, 5 adet elektrikli fünye, 1 adet patlayıcı düzeneği ile örgütsel dokümanlar ele geçirildiği ifade edildi.
Bu arada, yakalanan kişilerin terör örgütü PKK üyesi oldukları ve içlerindeki kadının da, örgütün Kuzey Irak'taki kamplarında kısa süreli patlayıcı eğitimi alarak yönetim kadrosu tarafından sansasyonel eylemlerde bulunması için İstanbul'a gönderildiği öğrenildi.
Polisteki işlemleri tamamlanan 1'i kadın 3 kişi, daha sonra Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesine sevk edildi.
Quelle : http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4620705.asp
wir brauchen unbedingt einen kurdischen staat im nordirak,damit wir solchen abschaum abschieben können.
Ali Sami Yen
21.06.06, 13:19
Abschieben? Man kann leider die eigenen Staatsbürger nicht in ein fremdes Land abschieben.
Abschieben? Man kann leider die eigenen Staatsbürger nicht in ein fremdes Land abschieben.
solange es keinen staat namens "kurdistan" gibt kann man sie nicht abschieben,stimmt.
solange es keinen staat namens "kurdistan" gibt kann man sie nicht abschieben,stimmt.
Ich verstehe ja was Du meinst, aber auch dann geht das nicht!
Denn ethnische Herkunft ist nicht gleich Staatsbürgerschaft.
:rolleyes: "unser" Trakyali wieder einmal...
wenn man paar gesetze ändert dann geht das schon,warum soll einer, die türk staatsbürgerschaft noch besitzen, wenn er gegen die republik türkei ist und gegen türken??
wer ein palma de kurdistan haben will,denn sollte man dann freundlicherweise nach nordirak abschieben,da kann er sein traum leben.
also alle pkk terroristen die staatsbürgerschaft entziehen und nach nordirak verfrachten..
wenn man paar gesetze ändert dann geht das schon,warum soll einer, die türk staatsbürgerschaft noch besitzen, wenn er gegen die republik türkei ist und gegen türken??
wer ein palma de kurdistan haben will,denn sollte man dann freundlicherweise nach nordirak abschieben,da kann er sein traum leben.
also alle pkk terroristen die staatsbürgerschaft entziehen und nach nordirak verfrachten..
Ich muss mich wiederholen!
Wenn man ihm die türkische Staatsbürgerschaft entzieht, da gilt er als Staatenlos, d.h. der Staat indem Du ihn abschieben willst muss sich dafür bereit erklären ihn aufzunehmen!
Ich muss mich wiederholen!
Wenn man ihm die türkische Staatsbürgerschaft entzieht, da gilt er als Staatenlos, d.h. der Staat indem Du ihn abschieben willst muss sich dafür bereit erklären ihn aufzunehmen!
talabani und barzani würden solche leute mit kuss hand nehmen,mach dir darüber mal kein kopf
talabani und barzani würden solche leute mit kuss hand nehmen,mach dir darüber mal kein kopf
Diese Leute helfen doch solchen und bilden sie aus, warum sollten die diese denn wieder aufnehmen?
Und außerdem würden sie mit der Masse gar nicht zurecht kommen, denn das wären einige Tausend!
:rolleyes: "unser" Trakyali wieder einmal...
Was soll denn daran schlimm sein?
Wie Ich aus deinem unterton verstehen kann bist Du mit etwas nicht einverstanden, mit was?
Was soll denn daran schlimm sein?
Wie Ich aus deinem unterton verstehen kann bist Du mit etwas nicht einverstanden, mit was?
Es sind viele hier nicht mit deinen Meinung einverstanden, ansonsten hättest du nicht schon obwohl du neu hier bist und erst so wenig Einträge hast, einen roten Balken...
Es sind viele hier nicht mit deinen Meinung einverstanden, ansonsten hättest du nicht schon obwohl du neu hier bist und erst so wenig Einträge hast, einen roten Balken...
Wenn alle einer Meinung wären gebe es keine Diskussion.
Zudem bin ich auch nicht so radikal wie manch andere in diesem Forum, die von Deportationen usw. schreiben.
Manche Probleme sind wichtiger, als meine Reputation in diesem Forum!
Und da kann der Balken ruhig violett werden! :rolleyes:
Einem Rassist dessen Niveau tief auf dem Boden irgendwo liegt bringe ich auch kein Respekt.
Was ist an meinen Aussagen rassistisch? Nichts!
Ich setze mich für eine entgültige Lösung ein, damit das Blutvergießen entlich ein Ende nimmt!
Du scheinst nicht in der Lage zu sein meine Kommentare zu verstehen, denn wenn sie so rassistisch gewesen wären, wäre ich schon längst verwarnt worden!
Was ist an meinen Aussagen rassistisch? Nichts!
Ich setze mich für eine entgültige Lösung ein, damit das Blutvergießen entlich ein Ende nimmt!
Du scheinst nicht in der Lage zu sein meine Kommentare zu verstehen, denn wenn sie so rassistisch gewesen wären, wäre ich schon längst verwarnt worden!
Das mit dem rassist habe ich hier her:
http://www.politikcity.de/forum/showpost.php?p=181813&postcount=135
Jeder Kurde ist PKK anhänger
und frech behauptest du nachher noch:
http://www.politikcity.de/forum/showpost.php?p=181814&postcount=136
Für wen hältst DU dich eigentlich!
Außerdem stehe nicht nur Ich dahinter!
Das ist rassistisch, du unterstellst nach Ethnie(Kurden/in) jedem Terrorismus, was soll an so etwas nicht rassistisch sein.
Mich wundert es sowieso das du noch hier bist und noch nicht gesperrt wurdest...weisst du, ich habe heute geburtstag und möchte mich mit dir nicht streitten, aber mein Geburstagswunsch bei meiner Mutter wird sein, dass man dich rassist hier sperrt.
Gruss
Orkut
Das mit dem rassist habe ich hier her:
http://www.politikcity.de/forum/showpost.php?p=181813&postcount=135
und frech behauptest du nachher noch:
http://www.politikcity.de/forum/showpost.php?p=181814&postcount=136
Das ist rassistisch, du unterstellst nach Ethnie(Kurden/in) jedem Terrorismus, was soll an so etwas nicht rassistisch sein.
Mich wundert es sowieso das du noch hier bist und noch nicht gesperrt wurdest...weisst du, ich habe heute geburtstag und möchte mich mit dir nicht streitten, aber mein Geburstagswunsch bei meiner Mutter wird sein, dass man dich rassist hier sperrt.
Gruss
Orkut
Ich beschuldige die Kurden NICHT mit Terrorismus!
Ich sage jedoch, dass sie eine andere Sichtweise gegenüber der PKK haben, die es begünstigt, dass sie sich noch nicht aufgelöst hat!
Und genau mit dieser Sichtweise müssen wir uns auseinandersetzen und nicht an Tabus kleben bleiben, denn sonst wird alles beim altem bleiben, also Tote auf beiden Seiten und das kann nicht das Ziel sein.
T a r k a n
21.06.06, 23:25
Richtig! Aber die PKK müssen wir zuerst vernichten, ansonsten werden sie immer wieder in die Türkei kommen. Wir sollten eine hohe Mauer an der irakischen Grenze bauen. Abschieben reicht nicht, sondern vernichten. Die PKK muss weg!!
PKK Tüpraş'ı havaya uçuracaktı !
İstanbul ve Kocaeli'nde düzenlenen operasyonlarda, saldırı hazırlığındaki teröristler yakalandı.
http://image.haber3.com/haber/6264.jpg
20 Mart 2007 09:32
İstanbul ve Kocaeli'nde eşzamanlı olarak yapılan operasyonlarda, terör örgütü PKK üyesi 5 kişi, Tüpraş Rafinerisi'ne yönelik bombalı saldırı hazırlığı yaptıkları iddiasıyla tutuklandı.
Kocaeli Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, PKK'nın Tüpraş'ın İzmit Rafinerisi'ne yönelik bombalı eylem hazırlığında olduğu ihbarını aldı. Çalışma başlatan ekipler, teröristlerin İstanbul'daki bağlantılarını da belirledi.
İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ile temas kuruldu ve zanlıların telefonları takibe alındı. İzmit'teki zanlıların İstanbul'daki bağlantılarıyla sık sık şifreli telefon görüşmesi yaptıkları belirlendi. Kocaeli ve İstanbul'daki adreslerin belirlenmesiyle birlikte eşzamanlı operasyon başlatılarak 12 kişi gözaltına alındı.
Kocaeli'ndeki adreslerde yapılan aramalarda 11 kilo 730 gram A-4 tipi plastik patlayıcı ile 10 adet elektrikli kapsül, çok sayıda örgütsel doküman ele geçirildi. Zanlılardan 8'inin Kocaeli Merkez ve Körfez ilçesinde, 4'ünün de İstanbul'da yakalandığı belirtildi. Mahkemeye çıkarılan zanlılardan Ekrem Polat, Zeynep Taşgir, Leyla Yılmaz, Adnan Titiz ve Hüseyin Günhan tutuklandı.
Milliyet
http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=219146
terörle mücadele ekiplerimizi kutlarim,kesin faciyayi önlemisler.
tez günde bunlarin kökü kazinir insallah!
PKK-WARNUNG VON EUROPOL
Das Europäische Polizeiamt (Europol) teilte mit, dass die vermehrten Geldsammelaktionen der PKK in Europa mit der Zunahme der Terroraktivitäten in der Türkei in Zusammenhang stünden.
In ihrem Bericht mit dem Titel "EU, die Lage des Terrors und Erwartungen für 2007" definiert Europol die PKK als eine "ethnische, nationalistische und separatistische Terrorgruppe." In dem Bericht heißt es, dass Europol Belege über die Geldsammelaktionen der PKK in Belgien in die Hände bekommen habe und es wird davor gewarnt, dass Terrororganisationen wie die PKK die EU als logistischen Stützpunkt und als Finanzierung benutzten. (Cumhuriyet)
PKK-WARNUNG VON EUROPOL
Das Europäische Polizeiamt (Europol) teilte mit, dass die vermehrten Geldsammelaktionen der PKK in Europa mit der Zunahme der Terroraktivitäten in der Türkei in Zusammenhang stünden.
In ihrem Bericht mit dem Titel "EU, die Lage des Terrors und Erwartungen für 2007" definiert Europol die PKK als eine "ethnische, nationalistische und separatistische Terrorgruppe." In dem Bericht heißt es, dass Europol Belege über die Geldsammelaktionen der PKK in Belgien in die Hände bekommen habe und es wird davor gewarnt, dass Terrororganisationen wie die PKK die EU als logistischen Stützpunkt und als Finanzierung benutzten. (Cumhuriyet)
Deutsche Presse: "Freiheitskämpfer. Bauernpartei. Einseitige Waffenruhe"
Europol: "Terrorgruppe. Zunahme der Terroraktivitäten in der Türkei. Terrororganisation"
Irgendjemand erzählt hier seit Jahren gequirlte Scheiße.
Nur wer?
Deutsche Presse: "Freiheitskämpfer. Bauernpartei. Einseitige Waffenruhe"
Europol: "Terrorgruppe. Zunahme der Terroraktivitäten in der Türkei. Terrororganisation"
Irgendjemand erzählt hier seit Jahren gequirlte Scheiße.
Nur wer?
The rise of fundraising activities by the PKK in
the EU is related to the escalation of the terrorist
campaign of Kurdish terrorists in Turkey.
Ethno-nationalist and separatist terrorist
groups, such as Euskadi Ta Askatasuna (ETA) and
the Kurdish Workers Party (PKK) which renamed
itself Kongra-Gel in 2003, seek international
recognition and political self-determination.
They are usually motivated by nationalism, ethnicity
and religion.
Two hundred and twenty-six persons were
arrested in six Member States in relation to
ethno-nationalist and separatist terrorism in
2006 (see figure 10). Eighty-two percent of the
arrests were made in France and 12 percent in
Spain; these arrests were mainly related to
Corsican and Basque separatism.
Austria, France, Germany and Luxembourg
arrested nine suspects related to the terrorist
activities of the Kurdistan Workers' Party (PKK).
All suspects were Turkish citizens.
Scheinbar die Presse (http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=news&news=pr070410.htm) den in diesem Anhang (http://www.europol.europa.eu/publications/TESAT/TESAT2007.pdf) ist es eben eine Terrorbande, nicht mehr und auch nicht weniger...
Scheinbar die Presse (http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=news&news=pr070410.htm) den in diesem Anhang (http://www.europol.europa.eu/publications/TESAT/TESAT2007.pdf) ist es eben eine Terrorbande, nicht mehr und auch nicht weniger...
Komisch. Darauf hätte ich auch getippt.:lach:
Komisch. Darauf hätte ich auch getippt.:lach:
du Glückspilz, 100Punkte :lach: